طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

استفاده از محتوای با کیفیت در وب سایت

ایجاد و استفاده از محتوای با کیفیت، سایت شما را نسبت به تمامی بخش هایی که در قبل گفتیم، درگیر می کند. کاربران محتوای خوب را تشخیص می دهند. و ممکن است کاربران دیگری را به سمت شما هدایت کنند. این می تواند از طریق ارسال در وبلاگ هایشان ، سایت های ارتباط عمومی، ایمیل ، انجمن ها باشد. در این زمان است که گوگل به با اهمیت بودن آن صفحه پی برده، و شما را در جایگاه خوبی در نتایج جستجو قرار می دهد.

شیوه های خوب برای محتوا

1. نوشتن مطالب خوانا – کاربران مطالبی را تمایل دارند بخوانند که کاملا خوانا باشد. اجتناب کنید از – نوشتن مطالب سایت با غلط املائی فراوان
– قرار دادن مطالب در تصاویر (ممکن است کاربران بخواهند آن مطلب را کپی کنند، همچنین موتور های جستجو نمی توانند مطالب داخل تصاویر را بخوانند.)

2. سازماندهی مطالب سایت – همیشه این نکته، که اطلاعات سایت خود را سازماندهی کنید برای شما سودمند است. زیرا کاربران به راحتی می توانند مطالب مورد نیاز خود را در سایت پیدا کنند.
اجتناب کنید از:
– قرار دادن نوشته های بسیار زیادی پشت سر هم بدون پاراگراف، تیتر و جدا ساز.

3. استفاده از زبان وابسته – به کلماتی فکر کنید که کاربران آن ها را جستجو می کنند، تا بخشی از مطالب شما را پیدا کنند. برای این کار می توانید از ابزار Google keyword tool استفاده کنید در آن جا می توانید ببینید که کاربران معمولا چه عباراتی را جستجو می کنند.

4. ایجاد محتوای تازه و یگانه – مطالب تازه نه تنها باعث می شود که کاربر مجددا به سایت برگردد بلکه باعث آمدن کاربران جدید نیز می شود.

اجتناب کنید از:
– کپی کردن اطلاعات از سایت های دیگر
– موجود بودن چنین نسخه ای از مطلب در سایت شما ۴. ارائه خدمات و مطالب منحصر بفرد – تصمیم بگیرید که خدمات جدید را در سایت خود طراحی کنید که سایت های دیگر آن را ارائه نمی دهند.
۵- مطالب را برای کاربران بنویسید ، نه موتور های جستجو – در صورتی که وب سایت خود را برای نیاز های کاربران طراحی کنید و مطمئن باشید که سایت شما در دسترس موتور های جستجو است، و همیشه باعث نتایج مثبت می شود.
اجتناب کنید از:
– اضافه کردن کلمات کلیدی اضافه برای موتور های جستجو که برای کاربران نامفهوم هستند.
– نوشته هایی که قابل مشاهده برای کاربران نیستند ولی برای موتور های جستجو قابل مشاهده هستند.

معرفی بهترین کتاب های سئو وب سایت

اگر چه وبلاگ ها و وب سایت های متعددی برای آموزش سئو وجود دارند، اما بهترین روش برای یادگیری عمیق سئو وب سایت ها، یافتن یک کتاب کارشناسی شده است که می تواند پیچیدگی های استراتژی و تاکتیک های سئو سایت را به خوبی شرح دهد. کتاب ها در حال حاظر در فرمت های مختلف کاغذی، PDF و صوتی در دسترس مردم قرار گرفته اند. اخیرا تحقیقات دانشمندان نشان داده است که بیشتر مردم از گوشی های هوشمند برای خواندن کتاب های الکترونیکی استفاده می کنند. در ادامه به بررسی بهترین کتاب های دنیا در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها پرداخته ایم:


کتاب SEO for Dummies ویرایش ششم

کتاب سئونویسنده: پیتر کنت

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

اگر در مورد یادگیری یک موضوع جدی هستید، به احتمال زیاد به یک کتاب مناسب در فهرست خود نیاز دارید. کتاب های درسی، به جای یک مقاله انتزاعی یا استراتژیک، به یک رویکرد تاکتیکی نسبت به موضوع می پردازند و خواندن آن ها نیز کمی دشوار تر است. 
SEO for Dummies یک کتاب جامع است که توصیه های دقیق و سطح بندی شده ای را درباره تمام موضوعات مرتبط با سئو وب سایت ها ارائه می دهد. همچنین در این کتاب به دیدگاه های برنامه نویسی مرتبط باسئو سایت نیز پرداخته شده است. درست است که این کتاب کمی قدیمی است اما منبع بسیار خوبی برای یادگیری سئو مقدماتی می باشد.

کتاب Definitive Guide to Selling on Amazon

سئونویسنده: تریسی والاس

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

این کتاب کمی جدید تر  است و در مورد فروش آمازون در اوایل سال 2017 منتشر شد. آن ها گزارش می دهند که تقریبا بیش از نیمی از فروش آمازون از طریق بازرگانان سوم شخص آنها است. از اوایل سال 2017، آمازون 43 درصد از کل فروش آنلاین ایالات متحده را به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود که تا سال 2021، این آمار 51 درصد خواهد شد. موفقیت در بازار نیاز به درک درست از مفاهیم زیر دارد:

  1. دانش بازار، 2. مسابقه و قیمت، 3. حجم فروش، 4. هزینه، 5. کنترل

نکته امیدوار کننده این است که فضای کار در بازار برای بازرگانان همیشه باز است و کسانی که یک استراتژی سئو قوی دارند می توانند بهبود قابل ملاحظه ای در نتایج ورودی های خود از موتور های جستجو به کسب نمایند.
در فصل 10 این کتاب، نحوه سئو سایت آمازون و قرار دادن محصولات در صفحات برتر موتور های جستجو شرح داده می شود.

کتاب SEO for Growth

رشد سئونویسندگان: جان جانتچ و فیل انجلینگتون

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

همانطور که عنوان نشان می دهد، این کتاب علاوه بر سئو برای سه ذینفع اصلی وب سایت سودمند خواهد بود: بازاریابان، طراحان و مدیران.

در این کتاب همچنین در مورد توسعه استراتژی بازاریابی از طریق رتبه بندی بهتر گوگل برای وب سایت شما، توضیحاتی ارائه شده است. نویسندگان توضیح می دهند که چگونه وب سایت ها از بروشورهای دیجیتال به سیستم عامل های بازاریابی تکامل یافته تبدیل شده اند. این کتاب برای صاحبان کسب و کار بسیار عالی است، به طوری که به آن ها نشان می دهد که چگونه تیم خود را برای پیشرفت وب سایت مدیریت نماید. به گفته نویسندگان، از این کتاب می آموزید که:

  • چگونه محتوا وب سایت خود را بسازید و یا آن را مجددا طراحی کنید
  • چگونه از کانال های مختلف رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با محتوای خود استفاده نمایید
  • چگونه لینک های با کیفیت بسازید
  • تحقیقلت روی کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما
  • به صرفه ترین روش های استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل
  • روش های طراحی وب سایتی که به رشد شرکت شما در سال های آینده کمک زیادی خواهد کرد

کتاب SEO Like I’m 5

آموزش سئونویسنده: متی کاپالا

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

متی کاپالا بیش از یک دهه در بازاریابی دیجیتال فعالیت انجام داده است. او تجربه کار با مارک های بزرگ مانند اپل، اسمیرنوف و Prudential را دارد. او در NYU تدریس می کند در حالی که به همه بازار یاب ها کمک می کنند تا بدانند چگونه می توانند از اینترنت برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. 

این کتاب برای مبتدیان نوشته شده است و بیشتر تمرکز آن بر ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و عملی برای کسانی است که تازه به جهان سئو می آیند و ممکن است با آخرین شرایط بازاریابی روز دنیا آشنا نباشند. او این کتاب را در 5 قسمت سازماندهی می کند: محتوا، کد، اعتبار، ارتباطات و پول نقد که یک ساختار خوب را ایجاد می کنند. این کتاب برای مبتدیان و افرادی که کمتر از یک سال تجربه کار سئو دارند مناسب است.

کتاب SEO 2018

سئو 2018نویسنده: آدام کلارک

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

آدام کلارک در دهه گذشته با مشاوره با مارک های مختلف و ساخت وب سایت هایی که به طور مرتب به شماره یک نتایج گوگل سفر می کنند،شناخته می شود. این کتاب برای هر دو دسته کاربران جدید و بازاریاب های با تجربه است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل هستند. کلارک استراتژی های واضح را برای بهینه سازی محتوا بدون مجازات های گوگل ارائه می دهد. او از تکنیک های قابل اندازه گیری برای کسب و کارهای مختلف استفاده می کند و موضوعات پیشرفته SEO را بدون استفاده از اصطلاحات تجاری توضیح می دهد. موضوعات مهم عبارتند از: تجزیه و تحلیل وب، تحقیقات در زمینه کلمات کلیدی و ساخت لینک.

کتاب SEO Fitness Workbook ویرایش سال 2018

سئو مک دونالدنویسنده: مک دونالد

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

مک دونالد اولین بار در سال 1994 با رسانه های آنلاین درگیر شد و به عنوان رهبر یک صنعت شناخته می شود. او همچنین در منطقه خلیج سان فرانسیسکو تدریس می کند. 

این کتاب فراتر از تدریس نظریه ها و ایده ها است و مجموعه ای از ابزار ها را برای اطمینان از درونی ساختن اطلاعات در اختیار مردم می گذارد. این کتاب برای متخصصین بازاریابی، طراحان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و هر کس دیگری که مایل به یادگیری و درک آخرین راهبرد های سئو است، در نظر گرفته شده است. در این کتاب نه تنها در مورد کلمات کلیدی، لینک ها و روش های سئو چیز های جدیدی یاد می گیرید بلکه نکات مهمی را برای استفاده از این دانش برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

ترجمه از سایت brightedge

کار هایی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی انجام شودند

برای فروش موفق تنها طراحی فروشگاه اینترنتی کافی نخواهد بود و می بایست موارد زیادی را در نظر گرفت. اولین قدم، طراحی سایتی خواهد بود که امکاناتی کامل در زمینه فعالیت شما را داشته باشد. شاید داشتن تمامی امکاناتی که یک شرکت طراحی به شما معرفی می کند مناسب برای کسب و کار شما نباشد اما باید هرآنچه برای مخاطب شما مورد نیاز است را شناسایی و در فروشگاه خود داشته باشید.

گام دوم، رعایت اصول استاندارد طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. این اصول ابتدا برای هرچه کاربردی تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سایت و در درجه بعد برای استاندارد سازی برای موتورهای جستجو گر باید انجام پذیرد. زیرا بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی حتما نیاز به رتبه خوب در صفحات جستجو نسبت به سایر رقبا را پیدا خواهید کرد. اگر شما یک فروشگاه حرفه ای با تمام امکانات لازم هم داشته باشید ولی نتوانید این امکانات را به مخاطبین معرفی کنید مسلما موفق نخواهید بود.

گام آخر و مهم تر از یک طراحی فروشگاه اینترنتی، استراتژی برای معرفی مزایای فروشگاه اینترنتی طراحی شده و شناساندن آن به کاربران می باشد. این راه از طریق بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) قابل انجام خواهد بود. برای بازاریابی اینترنتی حتما برنامه ریزی داشته باشید و از تجربه و دانش متخصصین در این زمینه بهره مند شوید.

طراحی فروشگاه اینترنتی


در ادامه قصد داریم به نکاتی که لازم است در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رعایت شوند، اشاره نماییم.

1-دسته بندی مناسب محصولات

سعی کنید روال سایت کاربر پسند باشد و کاربران با تعداد کمی کلیک (حداکثر 4 کلیک) به محصولات مورد نظر دست یابند. در صفحه محصولات می توانید از فیلترهای مناسب انتخاب محصول بر اساس رنگ، سایز، نوع محصول و غیره استفاده نمایید تا از کلیک های اضافه و طولانی جلوگیری شود.

2- کاربری راحت سایت

یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی فروشگاه اینترنتی باید مد نظر قرار دهید دسته بندی مناسب محصولات میباشد. یک فروشگاه اینترنتی با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که دارد، باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد. هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهد گرفت.

3- انتخاب تصاویر مناسب برای محصولات

در طراحی فروشگاه اینترنتی بایستی تصاویر مناسب و با کیفیت از محصول و رنگبندی آن نمایش داده شود. در صورتیکه قصد دارید فروش و درآمد خوبی از سایت داشته باشید حتما از یک عکاس حرفه ای استفاده نمایید.

4- نمایش پاپ-آپ به موقع

فرض کنید کاربران به محض ورود به سایت با تعدادی پاپ-آپ روبرو شوند چه اتفاقی می افتد؟ قطعا بیشتر کاربران از سایت شما خارج خواهند شد. پس سعی کنید از پاپ آپ در جای مناسب استفاده نمایید.

5- در نظر گرفتن تخفیف جهت خرید محصول

پیشنهاد می شود برای کسانی که عضو خبرنامه طراحی فروشگاه اینترنتی شما می شوند درصد تخفیفی در نظر بگیرید اما توجه داشته باشید که این درصد تخفیف وقتی برای کاربر مورد استفاده قرار می گیرد که کاربر کاملا با سایت شما آشنا شده و از چگونگی دریافت تخفیف مطلع شده باشد. در این صورت کاربر به سایت علاقه مند شده و برای خرید بعدی به سایت شما باز می گردد که به این روش ریمارکت می گویند. وقتی در وب سایت فروشگاه اینترنتی تخفیفی برای خرید کاربر در نظر می گیرید بهترین راه این است که این تخفیف در سبد خرید آن به کاربر نمایش داده شود که سبب ترغیب در خرید خواهد شد.

6- ایجاد امنیت خرید برای مشتری

مجوز نماد اعتماد الکترونیک باعث امنیت خرید برای مشتریان می شود، نماد اعتماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک که زیر نظر وزارت صنعت و معدن است اعطا می گردد. در حال حاضر در کشور ما نهادهای امنیتی، بسیار قوی عمل کرده و اطمینان خاطر کاربران را جهت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی فراهم نموده اند. در حال حاضر کلیه وب سایت های فروشگاهی جهت فعالیت خود می بایست نماد اعتماد الکترونیک را دریافت نمایند.

منبع : سایت kaspid

8 نکته کلیدی طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت برای به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر شاید مهم از آن چیزی باشد که شما فکر می کنید. طراحی فقط به معنی کاری نیست که طراحان انجام می دهند. طراحی می تواند معنای بازاریابی، نمایش محصولات شما و این که چگونه آن ها کار می کنند باشد. در ادامه به بررسی 8 نکته کلیدی طراحی سایت حرفه ای پرداخته ایم.

سلسله مراتب بصری

سلسله مراتب بصری یکی از مهم ترین اصول پشت طراحی وب سایت خوب است. این نظم است که باعث می شود چشم انسان آنچه را که می بیند، درک می کند. لطفا دایره های زیر را به ترتیب اهمیت مرتب کنید:

طراحی سایت

 بدون دانستن هیچ اطلاعاتی درباره این دایره ها شما قادر خواهید بود تا آن ها را مرتب کنید و این به معنای سلسله مراتب بصری است.

قطعا برخی قسمت های وب سایت شما از قسمت های دیگر آن اهمیت بیشتری دارند و شما می خواهید آن ها بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

با هدف کسب و کار شروع کنید

شما باید بر اساس اهداف تجاری خود عناصر را در وب سایت خود رتبه بندی کنید. اگر هدف خاصی نداشته باشید، نمی توانید اولویت بندی خوبی انجام دهید. در این جا یک مثال قرار داده ایم که مربوط به یک فروشگاه اینترنتی مربوط به آشپزی است. بزرگ ترین چیزی که می بینیم یک قطعه گوشت است که ما را ترغیب به خواستن آن می کند و بعد از آن عنوان مشخص شده است و سپس دکمه سفارش محصول. در جایگاه چهارم نیز جملاتی برای توضیح عنوان بیان شده است، در جایگاه پنجم یک بنر تبلیغاتی قرار گرفته شده ات و در اخر نیز ناوبری سایت قرار داده شده است. این یک سلسله مراتب بصری خوب برای یک وبسایت است.

اصول طراحی سایت 

نسبت های عدد طلایی 

نسبت طلایی یا عدد فی (ϕ)، شماره جادویی 1.618 می باشد که برخی اعتقاد دارند که معیاری برای سنجش نسبت زیبایی است. بسیاری از هنرمندان و معماران در کارهای خود از نسبت طلایی استفاده می کنند. در طراحی وب سایت توییتر نیز به نظر می رسد این نسبت رعایت شده است که به نظر نمی آید اتفاقی باشد.

طراحی سایت جدید 

قانون هیک

قانون هیک می گوید که هر انتخاب اضافی زمان لازم برای تصمیم گیری را افزایش می دهد. شما این را بار ها در رستوران ها تجربه کرده اید، منو هایی با گزینه های زیاد که زمان تصمیم گیری را برای شما افزایش می دهند. گزینه های بیشتری که کاربر هنگام استفاده از وب سایت با آن ها مواجه می شود، سخت تر از آن هستند که استفاده شوند (یا در همه موارد استفاده نمی شوند). بنابراین برای ارائه یک تجربه لذت بخش تر، ما باید انتخاب ها را از بین ببریم. برای طراحی وب بهتر، فرآیند حذف گزینه های منحرف کننده باید در طول فرآیند طراحی به صورت پیوسته باشد.

در زمانی که انتخاب های زیادی در وب سایت شما وجود دارند، باید از فیلتر ها برای تصمیم گیری بهتر کاربران استفاده کنید. (مانند تصویر زیر)

وب سایت 

قانون Fitt

قانون Fitt تصریح می کند که زمان لازم برای حرکت به یک منطقه هدف (به عنوان مثال، با کلیک بر روی یک دکمه)، تابع فاصله از هدف و اندازه هدف است. به عبارت دیگر، هر چه یک شیء بزرگتر و نزدیکتر به ما باشد، راحت تر می توانیم از آن استفاده کنیم. 

همانطوری که می بینید فروشگاه اینترنتی Spotify دکمه شروع را راحت از بقیه دکمه ها قرار داده است:

فروشگاه 

البته این بدان معنا نیست که بزرگتر همیشه بهتر است. یک دکمه که نیمی از صفحه نمایش را جذب می کند قطعا خوب نیست و ما به مطالعه ریاضی نیاز نداریم تا این را بدانیم. با این وجود، قانون Fitts یک لگاریتم باینری است. این به این معنی است که نتایج پیش بینی شده از قابلیت استفاده از یک جسم در امتداد یک منحنی اجرا می شود، نه یک خط مستقیم.

قانون Thirds

ایده خوبی است که از تصاویر در طراحی خود استفاده کنید. برخی مواقع تصاویر می توانند بهتر از متن ها مفهوم مورد نظر شما را به کاربر منتقل نمایند. بهترین تصاویر از قانون Thirds به دست می آید: تصویر باید به صورت 9 عدد مساوی توسط دو خط افقی به همان اندازه فاصله و دو خط عمودی به طور مساوی تقسیم شده و عناصر تشکیل دهنده مهم نیز در این خط ها یا تقاطعات آنها قرار می گیرند.

طراحی 

همان طور که می بینید تصویر در سمت راست جالب تر به نظر می رسد و این قانون Thirds است. استفاده از تصاویر زیبا و بزرگ، به طراحی کمک می کند، این قانون باعث می شود که آن ها جالب تر شوند و بنابراین وب سایت شما جذاب تر می شود. 

قوانین طراحی Gestalt

روانشناسی Gestalt یک نظریه ذهنی و مغز است. اصل آن این است که قبل از درک واحد های فردی، چشم انسان، اشیا را در تمامیت خود می بیند.

در این تصویر منظور چیست؟

سایت 

توجه کنید که چگونه می توانید سگ را بدون تمرکز بر هر نقطه سیاه که از سگ وجود دارد، ببینید؟

نکته کلیدی در اینجا این است که مردم قبل از این که قطعات را ببینند، کل را می بینند. مردم همیشه قبل از این که هدر، منو، پاورقی و غیره را تشخیص دهند، ابتدا تمام وب سایت شما را می بینند. کرت کافکا، یکی از بنیانگذاران "گرستیپت"، گفت: کل از نظر قطعات مستقل است. با استفاده از قوانین Gestalt می توانیم پیش بینی کنیم چگونه مردم چیزی را درک می کنند.

فضای سفید و طراحی تمیز

فضای سفید بخشی از یک صفحه است که "خالی" است. این فضا اغلب بین گرافیک، حاشیه، چاله، فضای بین ستون ها، فضای بین خطوط نوع یا تصاویر موجود است. این یک عنصر مهم طراحی است که این امکان را فرآهم می کند که اشیاء در آن وجود داشته باشند. یک صفحه بدون فضای سفید که پر از متن یا گرافیک است، معمولا خواندن آن سخت و آزار دهنده است. به همین دلیل وب سایت های ساده از لحاظ علمی بهتر هستند.

طراحی تمیز به معنی طراحی است که بهترین استفاده از این فضا ها در آن صورت گرفته است. برای ساخت یک طرح تمیز، شما باید بدانید که چگونه به صورت عاقلانه از این فضا ها استفاده کنید.(مانند تصویر زیر)

طراحی 

استفاده خوب از فضای سفید باعث می شود تا تمرکز بر روی پیام اصلی و تصاویر بیشتر شود.

تیغ اوکام

تیغ اوکام اصلی منسوب به ویلیام اوکام، منطق‌دان و فیلسوف انگلیسی است که ترجمه مستقیم آن در پارسی به شکل زیر می باشد:

موجودیتها یا وجود ها(نهادها) نباید بدون ضرورت افزایش یابد.

ترجمهٔ آزاد آن در فارسی می‌شود:

در توضیح و توصیف، بخش‌های ناضروری را حذف کن. 

در طراحی وب سایت ساده بودن اجزا اهمیت زیادی دارد. اما ما فقط افتخار می کنیم که محصولات ما چه کاری انجام نمی دهند. طراحی پیچیده اغلب سبب سردرگمی بازدید کنندگان می شود: ویژگی های بیش از حد بسیاری، دکمه های بیش از حد بسیاری، سردرگمی بیش از حد.

نمونه سایت نتیجه گیری

تاثیرات طراحی سایت و هنر شبیه هم نیستند. شما طراحی را برای کاربران انجام می دهید و همچنین باید یک هدف تجاری نیز در ذهن خود داشته باشید. با استفاده از این اصول طراحی وب سایت می توانید نتایج زیبایی شناختی و مالی را به دست آورید.

آموزش سئو سایت های پزشکی

امروزه اکثر افراد جامعه برای پیدا نمودن راه حلی برای مشکلات خودشان یا کسب اطلاعات سودمند پیرامون مطلبی خاص به موتور های جستجو مراجعه می کنند. با توجه به این که روزانه تعداد بسیار زیادی کاربر برای پیدا کردن نتایج مناسب خود به موتور های جستجو مراجعه می کنند، فضای رقابت بین وب سایت هایی که کاری مشابه انجام می دهند بسیار پیچیده شده است.

پزشکان می توانند برای معرفی خدمات خود از طریق اینترنت اقدام نمایند و این موضوع فقط با طراحی سایت پزشکی تمام نخواهد شد و آن ها باید برای به دست آوردن بازدید کنندگان بیشتر بر روی مبحث سئو و بهینه سازی وب سایت خود فعالیت داشته باشند. برای انجام این کار می توانید از متخصصان سئو و بهینه سازی وب سایت ها استفاده کنید.

سایت های پزشکی نیاز به یک استراتژی ویژه ای در زمینه سئو خواهند داشت. در این کتاب الکترونیکی به توضیح و بررسی راه کار های سئو سایت های پزشکی پرداخته شده است.

دانلود کتاب:  seo-medical.pdf [448.92 KB] 

سایت پزشکی