طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و گران قیمت

در حال حاضر، برای هر کسب و کاری باید از ابتدای کار یک وب سایت کسب و کار داشته باشد.  از آنجا که، افراد جویای کسب و کار به دنبال طراحی سایت ارزان قیمت هستند اما شرکت های توسعه دهند وب محتوای کاربر پسند، انعطاف پذیر و آزاد را برای توسعه وب به کار می برند. لذا این دیدگاه موجب می شود که گاهی اوقات یک توسعه دهنده غیر حرفه ای را برای طراحی سایت ساده به کار برند.

تفاوت بین طراحی سایت ارزان و طراحی وب سایت گران قیمت :

اساسا دلایل زیادی برای داشتن وب سایت وجود دارد. اما نکته اصلی این است که ترافیک کافی برای وب سایت شما ایجاد شود. این نیاز به کمپین بازاریابی دارد.

یکی از اهداف مهم در داشتن وب سایت دیده شدن بهتر و راحت تر است که شما در جاده اینترنتی و مجازی، آدرس سایت خود را در معرض دید همه قرار می دهید و کاربران به محض آنلاین شدن می توانند فورا به آدرس شما مراجعه نمایند و وبسایت شما را مشاهده کنند.

یک وب سایت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران می باشد و می توانند از اطلاعات شما استفاده نمایند. و شما می توانید محصولات جدید خود را با یک بروز رسانی به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید. اما در فضای اداری، چنین اتفاقی نمی افتد. مردم باید از طریق دفاتر اداری شما برای محصولاتی که ارائه می دهید، هزینه و وقت بیشتری بگذارند.

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

اهمیت داشتن وب سایت

اگر شما دارای یک وب سایت کسب و کار کوچک هستید و کسب و کار شما مربوط به فروش محصول است، شما به راحتی می توانید محصول خود را در هر زمان به فروش برسانید. برای مشتریان بالقوه ساعات کاری شما محدود نمی باشد. سرویس های شما در هر زمان و هر مکان در معرض مشتریان است. یک وب سایت که حاوی یک فروشگاه آنلاین است، می تواند باعث افزایش چشمگیری در میزان فروش شود.

در واقع، این ها از اهمیت های داشتن یک وب سایت است . بنابراین، هر شرکت از همان ابتدا نیاز به یک وب سایت برای ارائه خدمات خود دارد. به طور کلی، ساخت یک وب سایت نسبت به سرویس هایی که دارد اصلا هزینه زیادی  ندارد.

اغلب شرکت های راه اندازی معمولا کسب و کار خود را با وب سایت ارزان قیمت شروع می کنند. به تدریج آنها یک وب سایت حرفه ای و گران قیمت را سفارش می دهند. که ما می خواهیم در رابطه با همین تفاوت هزینه و تعرفه طراحی سایت بحث کنیم.

طراحی ارزان وب سایت

وب سایت ارزان قیمت، نشان دهنده سایت هایی است که خدمات خود را مانند فضای دیسک، پهنای باند، تعداد محدودی از دامنه و سایر خدمات محدود کرده اند. معمولا هزینه وب سایت ارزان قیمت از ۱۵ دلار شروع می شود.

طراحی وب سایت با قیمت فوق العاده بالا

این سایت ها در ارائه خدمات میزبانی، هیچ محدودیتی ندارند. مانند فضای دیسک نامحدود، پهنای باند نامحدود، راه اندازی دامنه نامحدود و سایر خدمات. معمولا بودجه وب سایت گران قیمت از ۵۰۰ دلار شروع می شود.

در تعریف های بالا، ما می توانیم دریابیم که تعدادی تفاوت بین این دو دسته از وب سایت ها وجود دارد.

محدودیت در خدمات میزبانی وب و دامنه

در هر دو وب سایت ارزان و گران قیمت، دامنه یک عامل نیست.  قیمت دامنه برای هر دو نوع مشابه است. تفاوت اصلی در بسته های میزبانی وب است .

اگر قصد دارید یک وب سایت ارزان قیمت داشته باشید و بودجه شما محدود و کم است، به  دنبال  کمترین بسته ها برای این گزینه بروید.

برای وب سایت ارزان و گران قیمت ، شرکت های میزبانی مختلفی در ارائه انواع مختلفی از بسته ها وجود دارد. این موارد را باید در نظر گرفت که هزینه کمتر ایجاب می کند که به سمت بسته های میزبانی وب کم هزینه تر بروید. در حالی که وب سایت های گران قیمت امکانات فضایی دیجیتالی نامحدود دارند. علاوه بر این، پهنای باند ماهیانه نیز برای وب سایت های ارزان قیمت محدود می شود. لذا ترافیک کمتری می تواند به این سایت ها دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر، پهنای باند ماهانه برای وب سایت های گران قیمت نامحدود می شود و محدودیت دسترسی ترافیکی وجود ندارد.

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

انتظارات و تعامل کاربر

امروزه مردم و افراد جویای کسب و کار می خواهند، انواع مختلفی از گزینه ها و سفارشی سازی ها و توانایی دیگر موجود برای مدیریت محتوای خود را در وب سایت خود داشته باشند.  آنها عملکرد بسیار تعاملی و به همراه نسخه تلفن همراه را می طلبند. صاحبان سایت همچنین برخی از الزامات پیچیده دیگری را به استثنای موارد فوق تقاضا می کنند تا وب سایتشان بتواند ترافیک بیشتری کسب کند و مردم بتوانند به راحتی با وبسایت آن ها و با چشم اندازهای تعاملی آن ها ارتباط برقرار کنند. همه اینها، تنها در وب سایت های گران قیمت ظاهر می شوند، اما در وب سایت های ارزان قیمت، همه اینها فقط به عنوان یک خیال برای صاحبان وب سایت ها تصور می شوند.

بنابراین، تنها وب سایت های گران قیمت می توانند معیارهایی را که صاحبان وب سایت ها می خواهند، برآورده کنند، در حالی که وب سایت های ارزان قیمت نمی توانند در آن سطح برسند.  این یکی از تفاوت های عمده بین یک وب سایت با قیمت ارزان و وب سایت با قیمت گران است.

ادعای طراحی

عناصر طراحی که زیبایی شناختی سایت شما را تشکیل می دهند، تصادفی نیستند. زمان صرف شده برای پیدا کردن آنها، ایجاد و آزمایش برای رسیدن به بافت کامل، سایه ها، پالت ها، شکوفایی ها و رفع اشکال های طراحی در طراحی تأثیرگذارند. این کار طراح است، برای در نظر گرفتن این جزئیات مانند نام تجاری، تم ها، مفاهیم، ​​جریان طراحی، رابط کاربر، دستکاری تصویر، انتخاب نوع نوشتار و غیره.

طراحی ترکیبی از عناصر است که چهره زیبایی شناختی برای یک چیز خاص را شامل می شود.  طراحی وب سایت چیز خاصی از بدنه اصلی است که الگو نام دارد. صاحبان سایت همیشه می خواهند یک نگاه جذاب از وب سایت های خود داشته باشند.  مانند بافت کامل، سایه ها، پالت ها، شکوفایی ها و سایر روش های مرتبط با طراحی از طریق آن وب سایت می تواند به راحتی با بازدید کننده خود به طور موثر ارتباط برقرار کند.  برای رسیدن به این کمال، وب سایت گران قیمت تنها می تواند در این معیارها باقی بماند در حالی که طراحی ارزان قیمت معمولا با یک لوگو ساده، سبک فونت ساده، بدون بافت و بدون سایه است.  از آنجا که وقتی تمام موارد فوق اتفاق می افتد، هزینه ها مشخص می شوند، می توان گفت که اینها چیز هایی هستند که دیده نمی شوند و پشت پرده هستند ولی در قیمت گذاری تأثیر فراوان دارند.

برخی از عناصر اصلی برای وب سایت های گران قیمت وجود دارد در حالی که وب سایت های ارزان قیمت، بسیاری از این عناصر را ندارند که عبارتند از :

  1. مفاهیم اولیه:  مفاهیم اولیه نشان دهنده کل تحقیق در مورد صنعت شما است. این هر گوشه ای از صنعت شما را نشان می دهد. بنابراین، با این تحقیق، وب سایت شما به راحتی می تواند تمام مدل کسب و کار خود را تقریبا در مقابل مشتریان یا بازدید کنندگان خود بیان کند.
  2. اصلاحات:  عناصر بعدی یک وب سایت قیمت گران قیمت ماژول تجدیدنظر هستند. این می تواند تمام وب سایت شما را مانند بازخورد از مشتریان منحصر به فرد، تجدید نظر کند و به عمق وبسایت بیفزاید.
  3. اندازه صفحه نمایش چندگانه : یکی دیگر از ویژگی های وب سایت گران قیمت، پشتیبانی از اندازه های مختلف صفحه نمایش است. از آنجا که تمام وب سایت های گران قیمت به دنبال پاسخگویی توسعه دهندگان دستگاه های تلفن همراه برای افزایش ترافیک هستند در وبسایت این قابلیت باید وجود داشته باشد که از چندین دستگاه پشتیبانی کند. که این تنها در سایت های گران قیمت اتفاق می افتد. بعضی وقتها در وب سایت های ارزان نیز این قابلیت وجود دارد. اما نادر است.
  4. پوسته صفحه:  هر وب سایتی نیاز به یک صفحه اصلی دارد.  در واقع این صفحه یک سالن شرکت است. بنابراین، صاحبان وب سایت همیشه به دنبال یک تم عمومی از قفسه ها هستند که صفحه ها شبیه به هم نباشند. اگر هر صفحه در چشم اندازها متفاوت باشد، هزینه توسعه وب سایت بالا می رود. وب سایت ارزان قیمت می تواند این مورد را نداشته باشد.

 

محتوا و بهینه سازی

ترافیک بیشتر وب سایت، به محتوای آن بستگی دارد. سایت گران قیمت شامل محتوای غنی است که به راحتی کاربران را جذب می کند و میزان ترافیک را افزایش می دهد.  وب سایت های ارزان قیمت فاقد محتوای غنی هستند، زیرا محدودیت های زیادی برای افزودن محتویات در وب سایت های ارزان قیمت وجود دارد.یکی از مهم ترین این محدودیت ها میزبانی وب است که قبلا در این مورد توضیح دادیم.

علاوه بر محتویات غنی، صاحبان وب سایت ها باید سریعا وب سایت خود را بارگذاری کنند و وب سایت خود را در نتیجه موتور جستجو نشان دهند.  بنابراین، اجرای بهینه سازی در موتورهای جستجو (SEO) و سایر ابزارهای کاربردی باعث می شود وب سایت ها زمان بارگیری کمتری را داشته باشند. اما در این مورد، وب سایت های ارزان قیمت، دارای زمان بارگیری آهسته هستند.

امنیت برای وب سایت ارزان و گران قیمت

وب سایت گران قیمت امن تر از وب سایت ارزان قیمت است. یک وب سایت ارزان به راحتی می تواند توسط یک هکر هک شود یا توسط نرم افزارهای مخرب و ویروس ها آلوده شود.

چرا که بسیاری از بسته های طراحی وب سایت گران قیمت دارای یک سیستم SSL هستند (Secure Sockets Layer)  که یک تکنولوژی امنیتی استاندارد برای ایجاد یک لینک رمز دار شده بین یک سرور و یک مشتری است.

با کمک SSL، اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری، شماره امنیت اجتماعی و سایر پروسه های مجوز می تواند به صورت امن انتقال یابد.  علاوه بر این نوع داده ها، داده های نرمال دیگر نیز بین مرورگرها و سرویس گیرندگان، سرویس گیرنده در متن ساده ارسال می شوند بدون اینکه باعث آسیب پذیری و یا استراق سمع  شود.  TrustE، Entrust و GeoTrust گزینه های خوبی برای کشف در جهت محافظت از سرقت هویت هستند.

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

تفاوت بین وب سایت ارزان قیمت و وب سایت گران قیمت

یکپارچه سازی در طراحی وب سایت ارزان و گران قیمت

در یک وب سایت با قیمت گران، صاحبان می توانند از سیستم یکپارچه سازی وب سایت استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت، آنها می توانند به راحتی یکدیگر را در یک پلت فرم تعامل و اتصال دیگر برنامه های وب داشته باشند. این قابلیت، بیشتر برای کسانی که از یک وب سایت برای کسب و کار و تجارت الکترونیک استفاده می کند، مفید است. از طریق این نوع ادغام، صاحبان می توانند به راحتی از طریق اینترنت مشتری جذب کنند.

ادغام رسانه های اجتماعی

این سیستم یکپارچه یکی از محبوب ترین ویژگی های وب سایت در وضعیت فعلی است. هر دو وب سایت های ارزان قیمت و وب سایت های گران قیمت این امکانات را دارند. اما یک طراحی وب سایت گران قیمت ، بسیار بیشتر از یکپارچگی سیستم برخوردار است. مثلا، روش کارآمدتری که توسط کدگذاری در وب سایت های گران قیمت به سرعت عمل می افزاید.

نشان دادن ویژگی ها و توانایی ها

ویژگی های هیجان انگیز در وب سایت های گران قیمت وجود دارد. برای نمونه شما توسط این وب سایت ها می توانید قابلیت های تخصصی خودتان را در معرض دید مشتری قرار دهید و تعامل بیشتری با مشتری داشته باشید و بازار یابی و کسب و کار تان رونق بیشتری می گیرد.

نتیجه گیری

از بحث فوق، نتیجه می شود که وب سایت گران قیمت بسیار بهتر از وب سایت های ارزان قیمت است. اما وب سایت های گران قیمت هزینه بیشتری می برد. در حالی که وب سایت ارزان قیمت در ظاهر، صرفه جویی در هزینه است. اما برای استفاده بهتر از سایت و گرفتن نتیجه بهتر، انتخاب باید تغییر کند و متناسب با هدف این انتخاب صورت گیرد. برای مثال، اگر قصد دارید یک وب سایت شخصی  که فقط اطلاعات شرکت در آن قرار بگیرد، ایجاد کنید، باید سراغ وبسایت های ارزان قیمت بروید. زیرا در این مورد فضای دیسک نامحدود و سایر امکانات کاملا بی فایده و هدر دادن پول است.

اما اگر می خواهید یک تجارت الکترونیک و یا شبکه اجتماعی ایجاد کنید و سپس آن را گره بزنید. از آنجا که، در اینجا شما باید در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت برای شما و اطلاعات مشتریان خود مورد توجه قرار دهید، باید به سمت بسایت های گران قیمت بروید. بنابراین، هر دو وب سایت ارزان قیمت و گران قیمت از نظر کاربران و اهداف صاحبان سودمند است.

ترجمه از webtady.com

بررسی هزینه های طراحی وب سایت

امروزه وب سایت ها یکی از کانال های اصلی برای نمایش نام تجاری شما به مشتریان می باشند. از این طریق شما می توانید به آن ها بگویید چه چیزی را می فروشید و چه خدماتی را به آن ها ارائه خواهید داد. اما هزینه طراحی وب سایت در سال 2018 چقدر است؟

طراحی وب سایت اگر به نحو صحیح صورت گرفته باشد و بهینه سازی نیز شده باشد، می تواند نقش موثری در پیشرفت و افزایش درآمد شرکت شما داشته باشد. شما نیاز دارید یک شرکت طراحی سایت متناسب با بودجه خود پیدا کنید و اطمینان پیدا کنید که تمام صفحات وب سایت شما را به صورت حرفه ای طراحی خواهند کرد. 

از زمانی طراحی وب سایت ها به صورت واکنش گرا نیز انجام شدند (برای بهبود قابلیت استفاده از وب سایت ها در دستگاه های با ابعاد مختلف مثل رایانه، گوشی هوشمند، تبلت و غیره)، هزینه طراحی سایت تغییر زیادی داشته است. در واقعا در 10 سال گذشته این یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه وب سایت ها بوده است. همچنین ارائه تجربه کاربری مناسب یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت طراحی وب سایت می باشد. 

طراحی سایت حرفه ای 

نکاتی که باید قبل از برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید

داشتن یک طرح جامع برای طراحی وب سایت قدرتمند، یک راهکار تعیین هزینه ضروری است. چندین متغیر وجود دارد که باید در هنگام انتخاب رویکرد به طراحی وب سایت در نظر گرفته شود تا بتوانید از منابع خود بهترین استفاده را نمایید.

شرکت های طراحی وب سایت یا توسعه دهندگان وب؟

بین شرکت های طراحی وب سایت و توسعه دهندگان وب تفاوت هایی وجود دارد که قبل از شروع به کار باید آن ها را بدانید. شرکت ها صفحات وب خود را با یک طرح بصری و کاربر پسند طراحی و سازماندهی کرده و از روش های زیبایی شناسی پیچیده ای استفاده می کنند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان وب در سمت فنی وب سایت ها کار می کنند. آنها از کد HTML در سایت مراقبت خواهند کرد، در عین حالآن ها مشکلات برنامه نویسی و شبکه را برای شما حل خواهند کرد.

شرکت های طراحی وب سایتی وجود دارند که هر دو نوع خدمات را در ازای هزینه های اضافی برای شما انجام می دهند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، شما باید درک کنید که زیبایی شناسی یا عملکرد برای وب سایت شما اهمیت زیادی دارد یا خیر، و سپس یک شرکت تخصصی را انتخاب کنید.

هدف پروژه شما چیست؟

قبل از بحث درباره هزینه های طراحی وب سایت، ابتدا باید در مورد اهداف وب سایت خود فکر کنید.

  • شما از وب سایت خود چه چیزی می خواهید؟ وب سایت را برای رشد کسب و کار خود می خواهید و یا یک پروژه شخصی، مانند یک وبلاگ است.
  • آیا شما در حال حاضر یک وب سایت دارید؟ شما ممکن است فقط بخواهید وبسایت موجود خود را بازسازی کنید تا آن را به روز نگه دارید و بهینه سازی کنید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که هزینه های طراحی وب سایت شما پایین خواهد آمد.
  • از طریق وب سایت جدید خود چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ فکر کنید هدف اصلی شما افزایش درآمد شما، فروش محصولات خود به صورت آنلاین یا ارتباط ساده کسب و کار شما با مخاطبان شما است.
  • آیا می خواهید در زمینه ای تخصص دارید؟ ارزیابی کنید که آیا شما روی چیز خاصی تمرکز دارید یا اینکه خدمات مختلفی را ارائه می دهید.
  • وب سایت شما برای چه کسانی طراحی خواهد شد؟ آیا وب سایت شما برای هدف قرار دادن شرکت ها یا مشتریان مخصوصی است یا خیر؟
  • پروژه شما چقدر بزرگ است؟ یک کسب و کار بزرگتر مستلزم صفحات وب بیشتر در وب سایت شماست تا بتواند تصویر کاملی از ایده شما را به مشتریان ارائه دهد. در واقع این مورد نیز هزینه طراحی وب سایت را افزایش می دهد.

بودجه شما برای طراحی وب سایت

شما همچنین باید به بودجه وب سایت خود برای طراحی کسب و کار آنلاین توجه داشته باشید. اگر بودجه شما با اندازه و پیچیدگی ایده طراحی وب سایت شما مطابقت نداشته باشد، پس از آن دوباره بودجه و انتظارات خود را از سایت ارزیابی کنید. سپس از شرکت های طراحی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

پس از آن، هنگام محاسبه هزینه های طراحی وب سایت شما باید در مورد زمان بندی نیز فکر کنید. مثلا آیا زمان کافی برای طراحی وب سایت شما وجود دارد؟ اگر نه، یک بار دیگر برنامه خود را مرور کنید یا یک شرکت طراحی وب حرفه ای را انتخاب کنید تا سرعت این روند را افزایش دهید.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که هنگام طراحی یک وب سایت، هزینه طراحی وب سایت به طور متوسط وجود ندارد: هر عنصر هزینه به شرایط خاص شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که شما به هر عامل تصمیم گیری در مورد پروژه خود اهمیت دهید.

وب سایت تجارت الکترونیک

امروزه تجارت الکترونیک برای برخی از کسب و کارها، به ویژه آن دسته از شرکت هایی است که محصولات خود را صرفا از طریق وب به فروش می رسانند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما تصمیم به فروش محصولات خود به صورت آنلاین را دارید، به گواهی SSL نیاز خواهید داشت تا امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. همچین شما می توانید معاملات آنلاین خود را نیز مدیریت کنید.

هزینه طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت طی چند سال گذشته بطور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا طراحی وب مفهومی است که هنوز هم به طور مستمر در حال بهبود است. از آنجا که وب سایت ها یکی از کانال های بازاریابی اصلی برای اکثر شرکت ها هستند، هزینه های طراحی وب سایت به ویژگی های زیادی وابسته است.

امروزه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار پر هزینه تر از گذشته است، زیرا بهینه سازی تجربه کاربری در هر دستگاه در حال حاضر بسیار ضروری است، تا شرکت بتواند بازدیدکنندگان آنلاین را حفظ کند.  البته، وقتی وب سایت ها را توسعه می دهید، چیزی را دریافت می کنید که هزینه آن را داده اید. برای هر راه حل که انتخاب می کنید، هزینه های مختلفی وجود دارند، زیرا آنها پیچیدگی های خاص خود را دارند.

آژانس های طراحی سایت تخصصی و شرکت های اینترنتی

اگر طرح شما شامل ایجاد یک وب سایت برای کسب و کاری پیچیده است، نیاز به یک آژانس های طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. در واقع یک وب سایت با سختار قوی ممکن است شامل مشخصات خاصی مانند موارد زیر باشد:

  • زیربخش های نامحدود
  • طراحی وب سایت واکنش گرا
  • قابلیت چت زنده
  • یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • قابلیت تجارت الکترونیک
  • سفارش سیستم مدیریت

بهترین آژانس های طراحی وب سایت هزینه های بالاتری  را نسبت به بقیه رقبای خود دریافت می کنند. هرچند تفاوت در کیفیت کار ارائه شده احتمالا قابل توجه خواهد بود. درست اسن که هزینه طراحی وب سایت بالا است، اما قطعا ارزش یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای افرایش مشتریان شما را دارد.

طراحی وب سایت توسط فریلنسر ها

این نیز یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند یک وب سایت را با بودجه کمتری ایجاد نمایند. با این حال، هزینه کمتری برای طراحی وب سایت شما در نظر گرفته می شود، اما شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا آنها دارای تجربه و ابزار لازم مانند شرکت های طراحی وب تخصصی هستند یا خیر!

امروزه شرکت های زیادی در خارج از کشور وجود دارند که طراحی وب سایت مور دنظر شما را انجام می دهند. به همین جهت شما می توانید با بررسی شرکت های داخلی و خارجی بهترین تصمیم را در این مورد اتخاذ نمایید.

طراحی وب سایت 

خودتان وب سایتتان را بسازید

امروزه طراحی وب سایت حتی با کمترین بودجه ها نیز امکان پذیر است. سازندگان وب سایت ها این امکان را به هر کسی می دهند تا بتواند وب سایت مورد نظر خود را طراحی نماید. 

پلتفرم های سازنده وب سایت یک ابزار آنلاین است که به شما توانایی طراحی وب سایت خود را بدون استخدام یک توسعه دهنده می دهد. این به شما اجازه می دهد صفحات وب ساده خود را براساس قالب های پیشین ایجاد کنید، بنابراین برای ایجاد یک سایت با قابلیت های استاندارد، نیازی به قابلیت های گرافیکی برجسته یا افزایش هزینه های طراحی سایت نیست.

با این حال، اگر شما انتخاب کنید که خودتان وب سایت خود را ایجاد کنید، قطعا مشکلاتی وجود خواهند داشت. اول و مهم تر از همه این که ویژگی های سازنده وب سایتی که برای استفاده انتخاب کرده اید محدود است. اغلب اوقات، حتی ارتقاء به یک نسخه بالاتر نیز به وب سایت شما کمک نمی کند. همچنین شما نیاز به یادگیری برخی مهارت های طراحی سایت و گرافیک دارید، که مدتی طول خواهد کشید.

به طور کلی، برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد و پیشرفته، توصیه می کنیم با یک شرکت حرفه ای همکاری کنید. اگر هدف شما، دستیابی به یک حضور آنلاین قوی در دنیای اینترنت باشد که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، هزینه های طراحی وب سایت برای رسیدن به موفقیت موثر خواهند بود.

برگرفته از سایت market-inspector

مزیت های PHP در طراحی وب سایت

امروزه مردم از اینترنت برای دست یابی به اهداف خود استفاده می کنند (از تفریحات گرفته تا کسب و کار ها). php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که دلیل استفاده از آن طراحی وب سایت هایی با درجه کیفیت عالی می باشد. البته php مزایای زیادی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد. معمولا افرادی برای طراحی وب سایت از زبان برنامه نویسی php استفاده می کنند که به دنبال وب سایتی داینامیک و پر سرعت هستند. در سال 1995 زبان php به یک انتخاب محبوب نزد توسعه دهندگان تبدیل شد. امروزه نزدیک به 80 درصد وب سایت ها و استارت آپ های بزرگ از آن استفاده می کنند. برخی از این شرکت ها عبارتند از: گوگل، فیسبوک، توئیتر، یاهو، ویکی پدیا، لینکد این، وردپرس و غیره.

امروزه میلیون ها وب سایت در حال توسعه و فعالیت هستند. اما چرا طراحی وب سایت با استفاده از php تا این اندازه محبوب است؟ اگر فکر می کنید به خاطر اوپن سورس بودن آن است، اشتباه می کنید. البته، این یکی از دلایل است، اما برای متقاعد کردن مردم از استفاده از آن کافی نیست. مزایای دیگری نیز وجود دارند که افراد را نسبت به آن جذب می کنند. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به بعضی از مهمترین دلایل استفاده از PHP در خدمات طراحی وب سایت بیندازیم.

در آخرین نسخه php چه امکاناتی اضافه شده است؟

  • پشتیبانی گسترده برای برنامه نویسی شی گرا
  • بهبود پشتیبانی از MySQL و امکانات جدیدی که به آن اضافه شده است
  • ابزارهای جدید برای خواندن و تغییر اسناد XML در Extension SimpleXML
  • مکانیسم ذخیره سازی در سمت سرور جاسازی شده با SQLite
  • ماژول مدیریت خطای جدید
  • امکانات جدید برای پیاده سازی SOAP
  • مدیریت داده ها از طریق تکرار کننده ها

بررسی مزیت های طراحی وب سایت با زبان php

  • آسان بودن: php در مقایسه با دیگر زبان ها یک زبان برنامه نویسی سمت سرور بسیار آسان است. همچنین، اگر شما با سینتکس C یا Perl آشنا هستید، PHP را به آسانی و سریع خواهید آموخت.
  • کنترل: در حالی که زبان های دیگر نیاز به اسکریپت های طولانی دارند، PHP می تواند همان کار را در چند خط کد انجام دهد. شما حداکثر کنترل را روی طراحی وب سایت خود دارید. همچنین، هر زمان که می خواهید تغییرات ایجاد کنید، می توانید به راحتی ویرایش مورد نظر خود را انجام دهید.
  • هزینه: همانطور که می دانید، php منبع باز است، هزینه آن رایگان است. شما نیاز به خرید نرم افزار گران قیمت برای آن ندارید. وب سایت شما با کمترین هزینه توسعه خواهد یافت.
  • کارآمدی: همان طور که می دانید، شما می توانید عملکرد وب سایت ساخته شده با php را افزایش دهید.
  • دسترسی به پشتیبانی: php توسط تعداد زیادی از مردم مورد استفاده قرار گرفته است. شما به انجمن ها و فروم های زیادی دسترسی دارید که می توانید برای رفع مشکلات طراحی وب سایت خود از آن ها کمک بگیرید. بنابراین، شما نباید نگران باشید که در جایی گیر خواهید کرد.
  • بستر های نرم افزاری مستقل: ویندوز، MacOS، لینوکس یا یونیکس؟ php از تمامی مرورگرهای بزرگ وب پشتیبانی می کند.
  • سرعت: PHP از حافظه خود استفاده می کند، بنابراین بار کاری سرور و زمان بارگذاری به طور خودکار کاهش می یابد، که به سرعت پردازش سریع تر کمک می کند. بنابراین، زمانی که به برنامه های وب مانند فروشگاه های اینترنتی و یا CRM می رسد، زمان توسعه را کاهش می دهد.
  • امنیت سایت: استفاده از زبان برنامه نویسی php یکی از راه های امن برای توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب است. این زبان به عنوان یک لایه امنیتی برای محافظت در برابر ویروس ها و تهدیدات استفاده می شود.
    تست شده، اثبات شده و قابل اعتماد است: همان طور که php برای میلیون ها نفر بیش از 2 دهه مورد استفاده قرار گرفته است، قابلیت های آن مورد آزمایش و اثبات قرار گرفته و بنابراین بیشترین توسعه دهندگان آن را مورد اعتماد قرار داده اند.

طراحی وب سایت 

حال شما از بیشتر مزایای طراحی سایت با استفاده از php آگاه هستید که می توانید برای توسعه وب سایت های مورد نظر خود آن ها را بررسی نمایید.


الزامات و نکات مهم طراحی سایت شرکتی چیست؟

امروزه به دلیل گستردگی و تنوع فعالیت های افراد و بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی و طیف بسیار متنوع کالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه های مختلف، لزوم اجرا و پیاده سازی یک پایگاه اطلاع رسانی بر بستر وب ( طراحی سایت شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش از پیش نمایان شده است.

وب سایت ها ابزارهایی هستند که تنها با اتصال به شبکه گستره جهانی تمام افراد را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند. شبکه ای که به واسطه آن افراد تنها با یک کلیک در اقصی نقاط دنیا از کسب و کار یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن مطلع می شوند.

در واقع این پیشرفت تکنولوژی است که نه تنها موجب استفاده از وب سایت ها در دنیای امروز شده است بلکه موجب خلق بسیاری از کسب و کارهای مختلف و متنوع نیز شده است.

از طرفی روند رو به رشد استفاده از اینترنت از سوی کاربران نیز مزید بر علت شده است تا کسب و کارها بیش از پیش از طراحی وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود استفاده کنند.

 

هدف از طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

مهمترین هدفی که هر وب سایت شرکتی دنبال میکند در واقع معرفی یک کسب و کار است. کسب و کاری که شاید کوچک و دور از دسترس دیگران باشد اما به وسیله وب سایت خود مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک وب سایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر وب سایت نه به عنوان یک ابزار اولیه و ضروری، بلکه به عنوان یک ابزار لوکس برای افزایش اعتبار آن کسب و کار حرف های زیادی برای گفتن دارد. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه شده و آن ها را به سوی کسب و کار شما سوق می دهد.

با ارائه یک وب سایت به مشتریان نه تنها کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خواهیم کرد بلکه دانش و اطلاعات خود را به آن ها نشان خواهیم داد و ثابت خواهیم کرد تا چه اندازه از دانش روز دنیا مطلع هستیم.

زمانی که در تمام ساعات شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما  افزایش خواهد یافت و قطعا نسبت به شرکت هایی که این پشتیبانی و یا وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود.

وب سایتی که به صورت مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خود دارد و ثابت میکند مشتریان تا جه اندازه برای او مهم و قابل احترام هستند. بدین ترتیب اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار میگیرد قطعا باید به روز بوده و ثابت کند دانش شرکت بر پایه علم روز دنیا پیش می رود. علاوه بر این به روز رسانی وب سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و ایجاد تغییرات در انواع دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها است.

نکته مهمی که در این میان به چشم میخورد این است که حتی اگر نگرانی ما هزینه بر بودن طراحی وب سایت شرکتی نیز باشد باید بدانیم  هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی برای معرفی کسب و کار شما، در دراز مدت بسیار به صرفه تر از زمانی است که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ کند. در واقع از بعدی دیگر وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و کار بنگاه های کوچک و بزرگ محسوب می شود.

طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، قبل از هر تصمیمی برای خرید و یا کسب اطلاعات در مورد چیزی که در ذهن دارند شروع به جستجو در اینترنت و موتور های جستجوگر مانند گوگل میکنند. این موضوع هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد هدف از طراحی وب سایت شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی است. شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب سایت حرفه ای خواهند داشت. شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خود کمک میکنند و باعث تداوم حیات آن برند در صنعت می شوند. میتوان به جرات ادعا کرد که یک وب سایت تنها مجموعه ای از کلمات پیرامون فعالیت های آن شرکت نیست بلکه نشان از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است که میتواند به وسیله تصاویر یا فیلم های مختلف تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های موفق اجرا شده توسط شرکت، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.

در این شرایط عدم حضور یک شرکت در این صحنه رقابت و در وضعیتی که رقبا روز به روز فعالیت ها و ویژگی های برجسته خود را پررنگتر میکنند، در واقع از دست دادن مشتریان بالقوه شرکت است. برخی وب سایت ها حتی پا را فراتر گذاشته و جایگاه تیم فروش و حتی خدمات پس از فروش را به خود اختصاص می دهند و مراحل معرفی محصول و فروش آن را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام می دهندو بنابراین دیگر نیازی به تیم فروش نخواهیم داشت. زمانی که یک شرکت با طراحی سایت شرکتی بتواند میان مشتری بالقوه و کسب و کار خود ارتباط و تعامل ایجاد کند تبدیل به یک مزیت رقابتی خواهد شد. مزیتی که شاید رقبا با نادیده گرفتن آن ضررهای بزرگی را متحمل شوند.

با توجه به تمام این موارد لازم است تا ضرورت وجود یک وب سایت شرکتی به عنوان یک سرمایه برای کسب و کارهای مختلف بیش از پیش تشریح شود. موارد زیر از مهمترین مواردی هستند که ثابت میکند تمام شرکت ها و کسب و کارها نیاز به یک وب سایت شرکتی برای معرفی خود دارند.

الزامات طراحی وب سایت شرکتی

الزامات در طراحی سایت شرکتی

پیش از اینکه تصمیم به راه اندازی سایت برای شرکت و یا کسب و کار خود بگیریم لازم است به سوالات زیر پاسخ دهیم؛

  1. چرا نیاز به طراحی وب سایت برای کسب و کار خود دارید ؟
  2. آیا وب سایت شما فقط جنبه نمایشی دارید یا می خواهید با داشتن آن سود فروش خود را افزایش دهید؟
  3. آیا طراحی وب سایت شما تنها جنبه معرفی شرکت را دارد ؟
  4. آیا به فکر طراحی سایت فروشگاه آنلاین هستید و میخواهید از طریق آن محصولات خود را مستقیما به مشتری عرضه کنید ؟

اینها سوالاتی است که قبل از هر طراحی و راه اندازی سایت شرکتی پیش می آید, بهتر است اول هدف خود را کاملاً مشخص کنید تا در هنگام سفارش طراحی وب سایت شرکتی و بعد از آن دچار مشکل نشوید. پیشنهاد میکنم قبل از تصمیم گیری حتما با مشاورین طراحی سایت آوا تماس بگیرید تا بتوانند شما را بهتر راهنمایی کنند.

نکات قابل توجه در راه اندازی سایت شرکتی

پس از تصمیم گیری در خصوص راه اندازی سایت شرکتی خود, حال نوبت به نکات قابل توجه و حائز اهمیت است, توجه به این نکات سبب می شود تا سایت شما بهتر و قوی شروع به فعالیت کند و در نظر کاربران بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. برخی از این نکات عبارتند از؛

  1. حتما برای کسب و کار خود سایت اختصاصی راه اندازی کنید و بدنبال سایت های آماده نباشید.
  2. در هنگام طراحی گرافیکی سایت, بهتر است از طیف رنگی مناسب استفاده کنید. می توانید این کار به گروه طراحی آوا بسپارید.
  3. در هنگام کدنویسی رعایت اصول و قواعد و استاندارد ها بسیار مهم است.
  4. حتما برای سایت خود از کدنویسی واکنش گرا (Responsive) بهره بگیرید. این امر سبب می شود تا سایت شما در تمام پلتفرم ها و با هر سایزی قابل مشاهده باشد.
  5. بروزرسانی سایت را فراموش نکنید. اخبار, مقالات, محصولات و… می تواند به پویایی و زنده بودن سایت کمک کند.
  6. به دنبال حاشیه نباشید.
  7. از کپی کردن مطالب دیگر سایت ها جدا و جدا خودداری کنید که جز ضرر و افت رتبه برای شما هیچ سودی ندارد.
  8. کاربر را خیلی سریع و ساده به هدفش برسانید.

رعایت این نکات بسیار ساده است اما سبب می شود سایت شما بسیار قدرتمند تر به سمت موفقیت پیش برود و باعث رونق تجارت شما شود.

چرا وردپرس را برای طراحی سایت شرکتی انتخاب کنیم ؟

چرا وردپرس در طراحی وب شرکتی

اغلب مشتریان گروه طراحی سایت آوا در هنگام شروع به کار این سوال را دارند که چرا از وردپرس برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنیم. جواب این سوال بسیار ساده و روشن است. سیستم مدیریت محتوی وردپرس, یکی از قوی ترین, محبوب ترین و حرفه ای ترین سیستم های مدیریت محتوا و راه اندازی سایت است.

بروزرسانی های اخیر وردپرس در راستای افزایش قدرت و عملکرد و پشتیبانی کامل زبان فارسی آن توانسته است جایگاه بسیار بالاتری نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوی به آن دهد.

نکته بسیار مهم در وردپرس, رایگان بودن آن و تعداد بسیار زیاد پلاگین های آن که می تواند هر امکانی را برای سایت فراهم سازد. رایگان بودن وردپرس سبب شده است تا هزینه طراحی و راه اندازی سایت به حد قابل توجهی کاسته شود. وردپرس از نظر امنیت و انعطاف پذیری نیز حرف اول را در میان سایر سیستم ها میزند. همین موارد سند محکمی است بر استفاده از وردپرس در طراحی و راه اندازی سایت.

نکات قابل توجه در طراحی گرافیکی سایت شرکتی

نکات مهم طراحی گرافیکی سایت شرکتی

حال نوبت به طراحی گرافیکی و شکل ظاهری سایت شرکتی میرسد که از نظر مشتریان و کاربران سایت بسیار مهم است. نکاتی که میبایست در طراحی گرافیک به آن توجه کنید و آنها رعایت کنید عبارتند از؛

  1. از طیف رنگی و رنگبندی مناسب برای سایت شرکتی استفاده کنید.
  2. در طرح گرافیکی سادگی را مدنظر قرار دهید, هر چه سایت شلوغ تر باشد گیج کننده تر است.
  3. قدرت شرکت را می توان در طراحی گرافیکی سایت مشاهده کرد.
  4. حتما روانشناسی رنگها را مطالعه کنید و نسبت به انتخاب طیف رنگ از آن کمک بگیرید.
  5. می توانید از شکل لوگو شرکت نیز در طراحی گرافیکی بهره بگیرید تا لوگو شما در ذهن کاربر حک شود.

پیشنهاد می کنم طراحی گرافیکی سایت خود را به کمک کارشناسان و مشاورین آوا انجام دهید, بسیاری از شکست ها در طراحی سایت بدلیل ظاهر نامناسب و شلوغ بودن بیش از حد سایت است.

سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت شرکتی

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

یکی از مهمترین خواسته های مشتریان در هنگام طراحی سایت , سئو و بهینه سازی است. اما متاسفانه بسیاری از مشتریان به درستی معنی و اصول سئو سازی سایت را نمی دانند و تنها این را می دانند که با سئو کردن سایت بر روی کلمه کلیدی مورد نظر خود در گوگل دیده خواهند شد.

نمی توان گفت این طرز فکر اشتباه است, اما می توان گفت که کامل و درست نیست. سئو سازی سایت به زبان ساده عبارت است از انجام اصول و قواعدی در کدنویسی و بروزرسانی های سایت که موجب افزایش رتبه کلمات کلیدی یک سایت می شود.

سئو و بهینه سازی یعنی ساخت و ایجاد مطالب و لینک های مناسب برای موتور های جستجو مانند گوگل. بخشی از اصول سئو توسط طراح سایت در هنگام شروع قرارداد از طراحی گرافیک تا کدنویسی و راه اندازی سایت انجام می شود و بخشی دیگر توسط پشتیبان سایت و نویسنده که با رعایت قوانین توسط هر دو سایت می تواند بر روی هر تعداد کلمه کلیدی بهترین جایگاه را در گوگل کسب کند.

بطور معمول پس از راه اندازی سایت, صاحبان کسب و کار زمان کافی برای انجام بروزرسانی های آن را ندارند که خوشبختانه گروه طراحی آوا با داشتن نویسندگان مجرب و پشتیبانان سایت این مشکل را نیز حل کرده است.

بررسی 25 نکته طراحی سایت حرفه ای

هر بازاریابی می داند که ترافیک ورودی به وب سایت آن ها چقدر است چون تمامی این اطلاعات در آنالاتیک قابل مشاهده است. اما دقیقا مشخص نیست که بعد از آن چه روی خواهد داد. باید بگویم که عوامل بسیاری وجود دارند که در این امر دخیل هستند. حتی بعد از انجام طراحی سایت حرفه ای برای بیش از هزار مشتری برای ما درک این که چه چیزی بهتر است، آسان نیست. در این مقاله به بررسی 15 نکته طراحی سایت حرفه ای پرداخته ایم که ارزش هر بازدیدکننده را برای سایت شما مشخص خواهد نمود. 

توجه به طرح و ساختار وب سایت

یک وب سایت شامل دو چیز است: کانتینر و محتوا. کانتینر نیز شامل دو چیز است: ساختار و سبک. بیاید اولین نکته رو بررسی کنیم. این نکات درباره ساختار و طرح بندی وب سایت شما می باشند.

قدرت نفوذ سلسله مراتب بصری سایت

هر صفحه سایت یک سلسله مراتب بصری دارد. اگر شما با این مفهوم آشنا نیستید، تعریف ما این است:

سلسله مراتب بصری به ترتیب، اندازه، رنگ و کنتراست عناصر بصری اشاره دارد. این نوعی تعیین کننده نسبی و منظم است که توسط چشم انسان دیده می شود.

طراحان وب سایت از سلسله مراتب بصری استفاده می کنند تا نظر بازدیدکننگان وب سایت را به مهم ترین عناصر جلب کنند. طرح بندی سایت شامل موقعیت (بالا یا پایین صفحه)، اندازه (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، آیکون ها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) می شود.

جنبه های ترکیبی اثر آنها را افزایش می دهد. همه ویدیوهای بزرگ که در بالای صفحه قرار دارند را می بینند. تعداد کمی از مردم متون با کنتراست پایین در اطراف تصاویر را مشاهده می کنند. 

در واقع سلسله مراتب بصری پاسخ به این سوال است که چرا چشم شما صفحات خاصی را در اینترنت دنبال می کند. هنگامی که شما از آن ها استفاده می کنید توجه مخاطبان به یک سری از پیام های شما جلب می شود.

از یک عنوان توصیفی و متمرکز استفاده کنید

عنوان موجود در بالای صفحه اصلی (و هر صفحه دیگری) توصیفی است یا خیر؟ اگر نه، بازدیدکننده ممکن است قادر به پاسخ دادن به اولین سوال خود نباشد: "من در جای مناسب هستم؟"

این نیز یک فرصت برای استفاده از یک عبارت کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط است. بسیاری از مدیران وب سایت ها از عبارات هوشمندانه و مبهم برای عنوان سایت خود استفاده می کنند، اما باید این را بدانیم که عنوان وب سایت هر چقدر شفاف تر و واضح تر باشد، بهتر است.

به جای نوشتن یک عنوان فانتزی و مبهم، کسب و کار خود را توصیف کنید. بهتر است شرکت یا کسب و کار خود را توصیف کنید.

عنوان در طراحی سایت حرفه ای 

البته امروزه صفحه نمایش های مختلفی وجود دارند ولی چیزی که مهم است این است که اغلب کاربران بیشتر وقت خود را در بالای صفحه سایت شما صرف می کنند. این بدان معنی است که شما بایستی اطلاعات مهم و اهداف ضروری خود را در بالای صفحه سایت قرار دهید.

همه دکمه های فراخوان سایت را در بالا صفحه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن است وقت بیشتری را در بالای صفحه سایت باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها آماده انجام اقدامی هستند. اغلب دکمه های فراخوان (calls to action) در پایین صفحه قرار دارند. هنگامی که Chartbeat بیست و پنج میلیون بازدید را تجزیه و تحلیل کرد، متوجه شدیم که اغلب تعاملات در بخش های پایینی روی داده است. یک نکته ای که در رابطه با مطالعات Chartbeat وجود دارد این است که آن ها عمدتا روی وب سایت های خبری تمرکز دارند که بسیار متفاوت از وب سایت های بازاریابی است.

درست است که محتوا بالا صفحه بیشتر قابل مشاهده است، اما لزوما مکانی برای قرار دادن دکمه های فراخوان شما نیست. پس سعی کنید دکمه های فراخوان وب سایت خود را در جایی قرار دهید که فکر می کنید بیشترین علاقه مندی را در مخاطب ایجاد می کند.

با پاسخ دادن به همه سوالات بازدیدکنندگان صفحه بلندی را ایجاد کنید

پیکسل های بیشتر به معنای فضای بیشتر برای پاسخ به سوالات، اعتراضات است. اگر بازدیدکننده پاسخ یک سوال مهمی را پیدا نکند، می تواند به سادگی صفحه را به سمت پایین حرکت دهند. هنگامی که آنها راضی هستند، به سادگی روند مطالعه صفحه متوقف خواهد شد.

موثرترین صفحات برای فروش از گفت و گو های فروش استفاده می کنند. هرگز پاسخ دادن به سوالات مشتریان را متوقف نکنید.

یک چیز را در یک زمان نمایش دهید

"من طرح های تمیز و مدرن را دوست دارم". این همان چیزی است که بیشتر مشتریان ما هنگام شروع پروژه های طراحی سایت حرفه ای به ما می گویند. اغلب آن ها به عنوان مثال به وب سایت اپل اشاره می کنند. 

بازدیدکنندگان درهم ریختگی سایت را دوست ندارند. ما فضای سفید را دوست داریم. به عبارت دیگر، ما پیچیدگی تصویری کم را دوست داریم.

در سال 2012 گوگل تحقیقاتی انجام داد درباره این که چه وب سایت هایی از نظر بازدید کنندگان زیبا به نظر می آیند. آن ها فهمیدند که طرح های پیچیده تر به احتمال زیاد به عنوان زیبایی در نظر گرفته نمی شوند. 

بنابر این پیچیدگی و درهم ریختگی صفحات سایت خود را از بین ببرید. در هر پیمایش اسکرول تمرکز خود را روی یک یا دو عنصر هدف قرار دهید.

از طرح های استاندارد استفاده کنید

مطالعات گوگل نشان داده است که prototypinality بالا با درک زیبایی سایت مرتبط است. (prototypinality به معنی اندازه گیری نحوه نمایش یک شی از یک دسته است.) هر چیزی که خارق العاده باشد باعث زیبایی وب سایت شما نخواهد شد. یک سایت حرفه ای که از استاندارد ها تبعیت کند، احتمال بیشتر دارد که بازدیدکنندگان آن را دوست داشته باشند. سایت هایی که زیباتر هستند، prototypinality و پیچیدگی بصری کم دارند. آنها ساده و تمیز هستند.

اما منظور از استاندارد چیست؟ وب سایت های حرفه ای و استاندارد با prototypinality بالا شامل موارد زیر است:

  • لوگو در بالا و سمت چپ سایت
  • ناوبری افقی در هدر
  • نوار جستجو در بالای صفحه
  • آیکون های اجتماعی در پایین صفحه
  • طراحی واکنش گرا برای موبایل

استفاده از بلوک ها در صفحات سایت

اغلب وب سایت های بازاریابی مدرن، به ویژه صفحات فروش، شامل بلوک هایی در صفحه سایت هستند. در واقع در هر ردیف محتوا مشخصی وجود دارد که اغلب با یک تصویر در یک سمت و یک متن در سوی دیگر، تکمیل شده اند. کورت کروس، یک مدیر خلاق، نقطه عالی را را در این مورد ارائه داد. تغییر رنگ پس زمینه یک راه عالی برای نشان دادن تغییر نوع محتوا سایت به بازدیدکنندگان است. 

هنگام انتخاب رنگ پس زمینه برای بلوک های صفحه، به خوبی فکر کنید. اگر بلوک ها پس زمینه تاریک داشته باشند، بازدیدکننده ممکن است فکر کند که بلوک را پیمایش کرده است و پیمایش خود را متوقف کند.

از اسلایدر های چرخشی دوری کنید

اسلایدر ها محبوب هستند و بازدیدکنندگان آن ها را دوست دارند. اما با نمایش آن ها در صفحه اصلی ممکن است بازدیدکنندگان فقط اسلاید اول شما را ببینند. مطالعات بسیاری در این مورد انجام شده است که به همین نتیجه می رسند. پیام هایی که در اسلایدهای بعدی مشاهده می شود کمتر دیده می شوند و نرخ کلیک روی آن ها کمتر است.

پس چه کار کنیم؟

اسلاید های سایت را دسته بندی کنید به طوری کهبازدید کننده می تواند هر کدام را با پیمایش به پایین صفحه ببینید. این کار درصد نمایش بیشتری را به دنبال خواهد داشت. 

تصاویر

بیاید به سراغ عناصر بصری برویم. این راهنمایی های ویژه مربوط به تصاویر در طراحی سایت حرفه ای است.

استفاده از تصاویر مردم

چهره ها یک تصویر منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمانی که ما متولد شدیم، ما به چهره ای بیشتری نگاه می کنیم. قدرت مغناطیسی تصاویر مردم در طراحی سایت بسیار مفید است.

تصاویر چهره مردم 

نه تنها به چهره های جلب توجه، آنها با تبدیل تبدیل می شود. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp، نتایج چهره و توصیفات در صفحه فروش را افزایش داد.

نه تنها تصاویر مردم در جلب توجه نقش موثری دارند بلکه سبب تغییرات زیادی نیز می شوند. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp نشان داد که استفاده از چهره در صفحات سایت درصد فروش را افزایش داد. 

از عکس های واقعی مردم استفاده کنید، نه تصاویر ساختگی

تحقیقات اخیر نشان داده است که بازدیدکنندگان بیشتر به تصاویر واقعی علاقه مند هستند تا تصاویر پولی و ساختگی.

تصاویری با کیفیتی که با پرداخت هزینه برای شما تهیه می شود زیبا هستند اما بازدیدکنندگان بیشتر دوست دارند واقعیت را ببینند. آنها ترجیح می دهند افراد واقعی را ببینند که در شرکت کار می کنند.

از چهره ها به عنوان نشانه های بصری استفاده کنید

عکس های مردم به شما یک فرصت ویژه برای هدایت توجه بازدید کنندگان می دهد. یک پدیده معروف:"شما به جایی نگاه می کنید که آن ها نگاه می کنند."

این یک مطالعه معروف با چهره کودک است. هنگامی که کودک به دوربین نگاه می کند، بازدیدکنندگان به کودک نگاه می کنند. وقتی کودک به این تیتر نگاه می کند، بازدیدکنندگان به این تیتر نگاه می کنند.

سایت بصری 

استفاده از فلش به عنوان نشانه های بصری

چهره می تواند توجه افراد را جلب کند، اما آن ها تنها راه کنترل چشم های بازدید کنندگان شما نیستند. استفاده از یک فلش کوچک کشیده شده ممکن است حتی بیشتر موثر باشد.

فلش در سایت طراحی سایت حرفه ای فلش 

در این مطالعه ردیابی چشم توسط CXL متوجه شدیم که استفاده از یک فلش ساده برای دیدن یک عنصر صفحه قدرتمندتر از روش بالا بود.

استفاده از رنگ ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان

رنگ ها سبب برقراری ارتباطات عاطفی می شوند (قرمز فوری است، آبی آرام است) و آنها بخشی از استانداردهای یک برند هستند. رنگ ها فرصت هایی برای جلب نظر چشم انداز بازدیدکنندگان به دکمه های فراخوان ایجاد می کنند. 

رنگ سایت 

مطالعه توسط Eyequant در مورد قدرت رنگ و روشنایی این موضوع را تایید می کند.

ناوبری و لینک های سایت

اکنون به توصیه هایی درباره ناوبری سایت، منو ها، دکمه ها و لینک ها می پردازیم که سبب حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما می شوند.

ناوبری توصیفی

ناوبری همیشه یک جلوه بصری برجسته در وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا در سربرگ سایت آن ها را بررسی می کنند. هر چیزی که در ناوبری وجود دارد از جمله منو های شما به احتمال زیاد مشاهده خواهند شد. هنگامی که شما مانند هزاران یا میلیون ها سایت دیگر از روش های عمومی ناوبری سایت استفاده می کند شانس این را از دست خواهید داد که به بازدیدکنندگان خود بگویید شما چکاری می کنید. به دو مثال زیر دقت کنید:

ناوبری سایت 

سعی کنید با استفاده از بهترین روش ناوبری، به بازدیدکنندگان خود کمک کرده و رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید.

آیتم صفحه اصلی سایت را در سمت راست قرار دهید

پیوند صفحه اصلی سایت خود را در سمت راست قرار دهید و نگران سایر آیتم های منو نباشید. این شایع ترین مکان برای آن است، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را پیدا کنند. 

هنگام لینک دادن از صفحات سرویس های خود به بخش وبلاگ مراقب باشید

هنگامی که بازدیدکننده ای در بخش سرویس سایت شما قرار دارد هدف شما تبدیل او به مشتری است. لینک دادن به صفحات وبلاگ می تواند باعث حواس پرتی و از دست رفتن فرصت شما شود. پس باید هنگام لینک دادن به بخش های مختلف وبلاگ مراقب باشید. 

مراقب لینک دادن به وب سایت های دیگر باشید

لینک دادن به وب سایت هایی که باعث می شوند مخاطب به اهداف خود دست پیدا کند کار مناسبی است که اغلب در صفحات وبلاگ شاهد استفاده از آن ها هستیم. اما در صفحات سرویس و در صفحه اصلی باید هنگام لینک دادن به سایت های دیگر مراقب باشید. بهتر است قبل از دادن هر لینک خارجی از خود بپرسید آیا واقعا می خواهید بازدید کنندگان بر روی آن لینک کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

از قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در هدر سایت خود اجتناب کنید

قطعا قرار دادن آیکون های رنگی شبکه های اجتماعی در هدر سایت شما برای اهداف شما مناسب نیست. اگر مخاطبان شما روی هر کدام از این آیکون ها کلیک کنند در وب سایتی وارد می شوند که می تواند حواس آن ها را کامل پرت کند و ممکن است دیگر به وب سایت شما باز نگردند.

بهتر است آن ها را در بخش پایین وب سایت خود قرار دهید مانند مثال زیر:

شبکه های اجتماعی سایت  

نوشتن محتوا سایت

بیایید درباره کلمات صحبت کنیم. در اینجا چند نکته برای نوشتن عنوان سایت، زیرنویس ها و متن بدنه سایت قرار داده شده است.

عنوان های معنی دار را بنویسید

مطالب نامناسب در همه جا هستند آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند، شما باید به دنبال چیزهایی باشید که کوچک اما مفید هستند.

اطمینان حاصل کنید که مطالب بزرگ برای بازدید کننده معنی دار و مفید هستند. اگر به مثال زیر دقت کنید متوجه منظور من خواهید شد.

عنوان سایت 

اجتناب از پاراگراف های بلند و طول خط طول

پاراگراف های طولانی و بلوکی با بهترین شیوه های نوشتن محتوا در دنیای دیجیتال سازگار نیستند. شکستن پاراگراف های طولانی به سادگی باعث می شود محتوا را آسان تر بخوانید. به عنوان یک قاعده کلی، نباید پاراگراف هایی را با بیش از 3-4 خط نوشت.

از اصطلاحات مخصوص دوری کنید و از کلمات ساده استفاده کنید

هر چقدر خوانایی وبسایت بیشتر و راحت تر باشد، می تواند آن وب سایت موفق تر باشد. استفاده از جملات بلند و کلمات فانتزی کار را برای بازدید کنندگان مشکل خواهد کرد. این خوب نیست. بهتر است از کلمات معمولی که بازدیدکنندگان انتظار دارند استفاده کنید

به جدیدترین سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید

آن ها سوالاتی را مطرح کرده اند. کار اصلی وب سایت شما این است که به سوالات آن ها پاسخ دهید. هر سوال بدون جواب یک فرصت از دست رفته برای ایجاد اعتماد است. سوالات بدون جواب می تواند سبب این شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک کنند. 

مدارک و شواهد اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید

شواهد نشان داده اند که ارائه دادن مدارکی که نشان می دهد دیگران شما را انتخاب کرده اند می تواند شرکت شما را در معرض انتخاب توسط افراد دیگر نیز قرار دهد. به بازدیدکنندگان خود اثبات کنید که شرکت شما قانونی است. در واقع این شواهد هستند که از ادعا های بازاریابی شما حمایت می کنند.

بهینه سازی فرم های ثبت نام کاربران

هنگامی که فرم ثبت نام کاربران خود را طراحی می کنید، آن را قابل مشاهده قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که با انجام ثبت نام چه چیزی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای اثبات شرکت خود می توانید از مشترکان معروف خود و گواهینامه های حرفه ای خود را نام ببرید.

برگرفته از سایت orbitmedia