طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

بررسی مزایا و استراتژی های طراحی مجدد وب سایت

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی وب سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی وب سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.

از شرکت طراحی سایت چه سوالاتی بپرسیم؟

شرکت طراحی سایت مورد نظر خود را به عنوان یک شریک بازاریابی در نظر بگیرید. وب سایتی که آن ها برای شرکت شما طراحی می کنند نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. با بررسی گزینه های زیادی که وجود دارند می توانید بفهمید که کدام شرکت طراحی سایت برای سپردن پروژه شما مناسب تر است. برای کمک به شما سوالاتی را در این زمینه مطرح کرده ایم که قبل از شروع به همکاری با یک شرکت طراحی سایت به آن فکر کنید. با بررسی دقیق این مطالب می توانید به پاسخ روشنی برای انتخاب یک شرکت مناسب دست پیدا کنید.

شما چه سرویس هایی را ارائه می دهید؟

علاوه بر تمام جنبه های طراحی وب سایت، بسیاری از شرکت های طراحی سایت خدمات توسعه وب، میزبانی، کپی رایتینگ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و خدمات بازاریابی دیجیتال مانند سئو یا تبلیغات کلیکی را به مشتریان خود ارائه می دهند. البته هر کدام از این موارد به مهارت های تخصصی خود نیازمند است. ممکن است یک شرکت طراحی سایت همه خدماتی را که ارائه می دهد خودش انجام ندهد. البته آن ها هر چقدر که کار های دیجیتال مارکتینگ را خودشان انجام بدهند بهتر است اما ممکن است این خدمات را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دیگری انتقال دهند.

سعی کنید شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که اگر در تمام زمینه ها عالی نیستند حداقل بتوانند همه مسائل مربوط به وب سایت شما را حل کنند.

آیا شرکت شما سایت را اختصاصی طراحی می کند یا از قالب آماده استفاده می کنید؟

اغلب شرکت های طراحی وب سایت هر دو گزینه را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از شرکت ها می خواهند یک نام تجاری قوی ایجاد کنند، بنابراین آنها می خواهند نگاه و عملکرد منحصر به فردی برای یک وب سایت فرآهم کنند. کسب و کارهای دیگر وابسته به حضور آنلاین نیستند و تصمیم می گیرند با قالب هایی که می توانند سفارشی شوند، صرفه جویی کنند. در مورد نیازهای وب سایت خود بحث کنید و قبل از اتخاذ تصمیم خود تقاضای مقایسه قیمت داشته باشید.

شرکت شما چه وب سایت هایی را طراحی کرده است؟

نگاهی به سبک طراحی این سایت ها به شما کمک می کند تنوع طراحی های شرکت را ارزیابی کنید. بررسی کنید که سایت ها به درستی طراحی شده باشند، طرح ها در به روز و مدرن هستند، طراحی با سبک تجاری سازگار است و عملکرد سایت ها نیز قابل توجه است. سوال بپرسید. متوجه شوید که همه چیز به نحو درست انجام شده است یا خیر. ممکن است که یک سایت بسیار ساده به نظر برسد است ولی شما باید دریابید که دقیقا همان چیزی است که مشتری خواسته است.

مطالعات موردی درباره نتایج شرکت طراح سایت داشته باشید

یک وب سایت تنها با نمایش آنلاین و طوری که به نظر می رسد، خوب نیست. این موضوع در مورد بازگشت سرمایه گذاری است و داشتن این وب سایت نتایج کسب و کار را ارائه می دهد. از مطالعات موردی بپرسید این مطالعات موردی باید نتایج خاصی از قبیل فروش آنلاین را با درصد معینی، افزایش منجر به یک مقدار مشخص یا افزایش نرخ تبدیل با درصد معینی در یک دوره زمانی مشخص ارائه دهد.

از چه استراتژی هایی برای تولید درآمد به سایت من استفاده می کنید؟

شرکتی که شما برای طراحی وب سایت خود انتخاب می کنید، باید نگران تولید درآمد وب سایت شما باشد، همانطور که شما نگران تولید درآمد وب سایت خود هستید. به همین ترتیب، آنها باید قادر به ارائه فهرستی از استراتژی های اثبات شده باشند که معمولا به یک طراحی سایت مربوط می شوند. این استراتژی های نتیجه گرا باید با اهداف شما منطبق باشند ( کار هایی از قبیل قرار دادن شماره تلفن تجاری برجسته، نمایش اسلاید دلخواه در صفحه اصلی که کسب و کار شما را تقویت می کند، برجسته کردن محصولات و اقداماتی که سبب جلب توجه کاربران به سمت وب سایت شما خواهند شد).

پروژه من چگونه مدیریت خواهد شد؟

به طور معمول، یک فرآیند طراحی وب سایت شامل چهار مرحله است: استراتژی و تحقیق، طراحی، توسعه سایت و راه اندازی و ارزیابی. هنگام یادگیری در مورد فرآیند مدیریت پروژه یک شرکت طراحی سایت باید بپرسید که آیا یک مدیر خاص یا شخصی برای پروژه شما وجود دارد؟ آیا یک جدول زمانی برای مراحل مختلف تعبیه شده است؟ نحوه گزارش پیشرفت چگونه است؟ آیا از یک سیستم مدیریت پروژه برای مدیریت وظایف استفاده می شود؟

آیا می توانید یک لوگو برای سایت من طراحی کنید؟

بیشتر طراحان وب سایت می توانند یک لوگو برای کسب و کار مشتریان خود به عنوان بخشی از پروژه با پرداخت هزینه های اضافی طراحی کنند. به آرم های دیگر طراحی شده توسط شرکت توجه کنید و به کیفیت کار آن ها پی ببرید.

آیا می توانید به من کمک کنید تصاویری را برای وب سایت دریافت کنم؟

داشتن عکس های واقعی مربوط به کسب و کار شما همیشه برای آن یک عامل منحصر به فرد است. از طراحان بخواهید که اگر به وب سایت هایی که تصاویر مناسب کسب و کار شما را می فروشند دسترسی دارند، از آن برای تهیه تصاویر سایت شما استفاده کنند.

قیمت خدمات طراحی سایت شما چگونه است؟

ساختار قیمت گذاری طراحی وب سایت در بین شرکت ها متفاوت است، بنابراین می پرسیم آیا قیمت پروژه ثابت است یا از نرخ ساعتی استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که قیمت بر اساس تجربه، تخصص و گستردگی پروژه تعیین می شود. قیمت گذاری باید با کیفیت کار شرکت مطابقت داشته باشد، که منعکس کننده چگونگی ارزش گذاری برند شما و اهمیت حضور آنلاین آن است.

این قیمت ها شامل چیست؟

مهم است بدانید دقیقا پول را بابت چه چیزی می پردازید. درخواست یک لیست مشخص از نتایج ارائه شده که در قیمت گنجانده شده است و مشخص کردن مواردی که شامل نمی شود نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، برخی از شرکت های طراحی سایت خدمات میزبانی یا نگهداری سایت را ارائه می دهند که در قیمت اولیه پروژه گنجانده نشده است.

آیا رسانه های اجتماعی را به طراحی وب من اضافه خواهید کرد؟

پیوند دادن سایت های شبکه های اجتماعی به وب سایت شما در حال حاضر بخشی از کار هایی مهم در طراحی وب سایت است. ببینید آیا طراح وب این کار را انجام می دهد یا خیر. برخی از شرکت های طراحی وب خدمات اتصال رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند تا به شما در ایجاد منافع بیشتر و تبدیل آنها به فروش کمک کنند. در مورد برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی، مانند راه اندازی و مدیریت، وبلاگ نویسی و تولید محتوا و نظارت و ارزیابی سایت از آنها سوال کنید.

به نظر شما چه سوالات دیگری نیز وجود دارند که می توانیم از شرکت طراحی سایت بپرسیم؟

ترجمه مقاله از سایت rlmseo

نکاتی درباره طراحی سایتی زیبا

از اساسی ترین اصول در طراحی سایت ساده و شکیل نگه داشتن آن است . این قانون باید به همه ی جنبه های سایت شما از جمله گرافیک و محتوا اعمال شود. با استفاده از نکات زیر شما میتوانید وب سایت ساده و زیبایی داشته باشید و همچنین مانع پراکندگی و آشفتگی آن شوید.


 به ویژگی های وب سایت دقت کنید:
گسترش و پیشرفت سایت از عادات تمامی افرادی است که طراحی وب سایت انجام می دهند و میخواهند ویژگی هایی به سایت بیفزایند و یا توانایی های آن را بالا ببرند، اما گاهی این امکانات فقط شما را راضی میکند و هیچ اهمیتی برای مخاطبان و کاربران ندارد و این فقط وقت تلف کردن است. حتما ویژگی هایی اضافه کنید که برای کاربران و مشتریان مهم باشد .


 –کم کردن پهنای باند با حداقل رساندن امکانات:
پهنای باند مخاطب و کاربران با عکسها و فیلم ها مورد استفاده قرار می گیرد پس کمی عاقلانه فکر کنید زیرا مصرف پهنای باند کاربر توسط وب سایت شما میتواند کاربر را تحریک کند تا از سایت شما دیدن نکند .علاوه بر این از صفحات وب خود به طور منظم و دقیق دیدن کنید تا اگر لینک های خرابی وجود داشت آنها را تعمیر کنید .


 –اطلاع رسانی به کاربران:
دادن اطلاعاتی که کاربر بتواند آنها را به آسانی هضم کند خیلی خوب است و عملکرد شما را بهتر نشان می دهد.

علاوه بر این اطلاعات درست و صحیح  در رابطه با خدمات و محصولات طراحی وب سایت خود بازدیدکننده را وادار میکند تا درباره شما بهتر قضاوت کند و این کار باعث موفقیت شما می شود.


 –سهولت در نوشتن:
استفاده ساده از عبارات و کلمات باعث درک راحت مطالب و داده ها از طرف کاربران می شود. توجه داشته باشید از کلمات مبهم و پیچیده کمتر استفاده کنید زیرا برای افراد کمی قابل فهم است.عنوان سبک و روان مطلب, مخاطب و بازدیدکننده را تشویق میکند تا موضوعات شما را بخواند و اگر ابهامی در نوشتنتان باشد تصویر منفی از وب سایت شما را ذهن کاربر می گذارد .


 –گسترش محتوای بسیار خوب:
تولید کردن محتوای خوب برای طراحی وب سایت شما خیلی مهم است چون باعث جذب بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان به سایت شما میشود.همچنین تهیه هدیه و قرعه کشی میتواند کاربران شما را وادار کند تا به طور منظم مطالب وب سایت شما را دنبال کنند .


 –طراحی بی نظیر صفحات وب:
طراحی صفحات وب شما باید منحصر به فرد باشد و کپی برداری از وب سایت های دیگر نباشد. همچنین طراحی وب سایت طوری باشد که مخاطبان و بازدیدکنندگان برای پیدا کردن مطالب مورد نظرشان مبهوت و گیج نشوند.طراحی سایت خوب و بی همتا یک امتیاز بزرگ در مقابل رقبا است .


 –مسیر یابی و جست و جوی آسان:
علاوه بر سادگی در محتوا و گرافیک عامل دیگری هم که خیلی باید ساده باشد جست و جوی سریع و آسان اطلاعات است. اگر کاربر دنبال چیزی باشد و به راحتی نتواند آن را بیابد خسته می شود و دست از جست و جو برمی دارد و به وب سایت های دیگر میرود. قابلیت جست و جوی آسان برای بازدیدکننده سود و برتری دارد،چون کاربر میتواند به راحتی و خیلی سریع در بین صفحات سایت شما حرکت کند و این مزیت تعداد بازدیدکننده ها و مخاطبان را بالا می برد و رنکینگ سایت را افزایش می دهد.
نکات بالا قطعا به شما کمک می کند تا اعتبار و رتبه بندی بهتری در موتورهای جست و جوگر داشته باشید و همچنین خوانندگان و مشتریان  بیشتر به شما اعتماد می کنند.

سایت منبع

9 ابزار هوش مصنوعی که باعث باهوش تر شدن فروشگاه اینترنتی شما می شود

آیا شما یک سهام دار فروشگاه اینترنتی هستید؟ اگر جواب مثبت است، شما باید به دنبال راه کار هایی برای بهبود تغییرات و کاهش هزینه و زمان باشید. در این مقاله این موضوع را بررسی می کنیم که هوش مصنوعی چگونه می تواند به شما برای دست یابی به این مهم کمک نماید. براساس برآوردهای اخیر، فروش فروشگاه های اینترنتی تا سال 2020 به 27 تریلیون دلار می رسد. آیا می دانید این به چه معنایی است؟

رشد کردن

هوش مصنوعی آخرین انقلاب بعد از تلفن همراه است. ما تجارت الکترونیک مبتنی بر اینترنت، تجارت تلفن همراه را دیده ایم و اکنون نوبت ان است که با هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک آشنا شویم. ما با چت بات ها و دستیارهای شخصی سر و کار داریم. بسیاری از برنامه های کاربردی هوش مصنوعی وجود دارد. چت بات ها و IMHO راه زیادی برای رفتن دارند و هدف های بلند پروازانه ای برای جایگزینی هوش مصنوعی به جای انسان داند. به صورت مختصر هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند تا کار ها را موثر تر و دقیق انجام دهیم.

تجربه کاربری با هوش مصنوعی

معمولا فروشندگان فروشگاه های اینترنتی مشکلات زیادی در زمینه تجربه کاربری دارند. اطلاعات ماشین می تواند با ایجاد یک تجربه کاربری در بهترین کلاس آنها را تحت تاثیر قرار دهد. این به شما در طراحی یک وب سایت با نام تجاری جدید و یا اضافه کردن ویجت های هوشمند به سایت موجود کمک می کند. امروزه شخصی سازی UX به یک عامل مهم برای موفقیت کسب و کار های اینترنتی تبدیل شده است.

تجربه کاربری فروشگاه اینترنتی 

Choice.AI به شما کمک می کند تا بتوانید صفحات فروشگاه اینترنتی خود را راحت تر شخصی سازی کنید و آگهی های هوشمندی را به صورت آنی در وب سایت قرار دهید. Choice.AI به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را با شخصی سازی انجام دهید و بهینه تر از تخفیف های خود استفاده کنید.

B12: B12 راه جدیدی برای طراحی وب سایت شما از اول است. روبات های دوست داشتنی B12، سایت ها را با ورودی های مد نظر خود طراحی می کنند و طراحان آن با راهنمایی ها و پیشنهادات خود به شما کمک می کنند. با این روش شما می توانید یک سبک و طراحی منحصر به فرد ایجاد کنید و به روز رسانی های وب سایت خود را سریع تر انجام دهید. این هوش مصنوعی برای استفاده در هر فروشگاه اینترنتی مناسب به نظر می رسد.

پیش بینی قیمت و انگیزه

شما با استفاده از هوش مصنوعی می توانید یک مدل قیمت گذاری پویا را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید. آنها از یادگیری ماشین و علوم داده برای شناخت رفتار کاربر خود و تغییر قیمت محصول در زمان واقعی استفاده می کنند. با استفاده از برخی از ابزارهای پیشرفته، قیمت گذاری رقبای شما و تقاضای بازار را در نظر می گیرند. البته، آنها در پارامترهای مشخص شده توسط شما تغییر می کنند.

Granify

Granify رفتار خریداران را به صورت آنی نظارت کرده و با تجزیه و تحلیل 100 ویژگی آن ها برای مشخص شدن انگیزه های شخصی و قیمت گذاری استفاده می شود. موتور تصمیم گیری ماشین پیش بینی می کنند که چه خریدارانی را در این فصل از دست داده اید و سپس تبدیلات خود را انجام می دهند. هنگامی که تردید تشخیص داده می شود، پیام های سفارشی بر اساس آنچه نرم افزار تجزیه و تحلیل می کند نشان داده می شود. اگر در مورد یک پیشنهاد یا حمل و نقل رایگان شک و تردید داشته باشید، یک سفارش نمایش داده می شود که زمان تحویل تضمین شده ای را به شما نشان می دهد. این تکنولوژی با تمام سیستم عامل های تجارت الکترونیک، کار می کند.

Personali

Personali انگیزه های شخصی برای افزایش فروش را ایجاد می کند. پلتفرم هوشمند مبتنی بر آن، از الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده می کند که توسط دانشمندان داده شناسی و اقتصاد دانان رفتاری ایجاد شده است تا هدف دقیق خریداران را با انگیزه های هوشمند ارائه دهد. Personali فروشندگان را به خریداران تبدیل می کند در حالیکه سود هر فروش را افزایش می دهد. این تکنولوژی برای کسب و کار و شرکت های متوسط مناسب به نظر می رسد.

PriSync

Prisync یک نرم افزار ردیابی و نظارت بر قیمت رقیبان است. این تکنولوژی از هدر رفتن زمان شما برای آنالیز رقبا جلوگیری می کند. بهینه سازی قیمت گذاری را می توان تنها با نگاهی به داده ها به دست آورد. آن ها به صورت اتوماتیک حدود 4.5 میلیارد قیمت را کنترل کردند و برای همه فروشگاه های اینترنتی مناسب به نظر می رسند.

بازاریابی و تجزیه و تحلیل

امروزه بسیاری از بخش های بازاریابی از یادگیری ماشین استفاده می کنند (مانند غنی سازی داده های کاربر، شناسایی کاربر در بین دستگاه ها، شخصی سازی آگهی های هوشمند، تجزیه و تحلیل پیش بینی ها و غیره). بیایید نگاهی به ابزارهایی برای فروشگاه های اینترنتی بیاندازیم.

Wacul-AI

این هوش مصنوعی پیشنهادات و راهکار های کاربر پسندی را برای نیازهای کامل وب سایت ارائه می دهد. یادگیری داده های گذشته، گزارش های مفصلی را در مورد افزایش و کاهش ارزش همیشگی مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این بینش هوش مصنوعی وضعیت وب سایت خود را بهبود دهید.

NeoWize 

NeoWize به شما کمک می کند تا به داده های رفتاری فروشندگان دسترسی داشته باشید و آن را به بینش های عملی تبدیل کنید. این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی به شما در بازاریابی و دسته بندی درست محصولات کمک می کند. NeoWize برای فروشگاه های اینترنتی در هر اندازه ای مناسب است.

جستجو تصویری

جستجو تصویری در فروشگاه اینترنتی 

خریداران شما می توانند از طریق مشاهده تصویر در گوشی های خود از اقلام موجود در فهرست جستجو کنند. هوش مصنوعی محصولات مشابه را بر اساس رنگ، بافت، شکل و غیره انتخاب می کند. این ابزار به فروشگاه های فشن و مد بسیار کمک می کند و برای یک فروشگاه اینترنتی با کاتالوگ های بزرگ مناسب است.

ViSenze

ViSenze یک تکنولوژی تشخیص بصری هوشمند است. این تکنولوژی هوش مصنوعی توابع جستجو بصری برای وب و سیستم عامل های تلفن همراه را فرآهم می کند. از جمله مشخصات آن جستجو بر اساس تصویر، توضیحات محصول، گزینه های خارج از بورس و برچسب گذاری خودکار محصولات می باشد. آنها با استفاده از قدرت هوش مصنوعی به ناشران این امکان را می دهند تا بتوانند از طریق تجزیه و تحلیل های بصری اقلام را به صورت خودکار برچسب گذاری کنند. این تکنولوژی برای همه فروشگاه های اینترنتی مناسب است.

Cortexica

Cortexica به صورت اتوماتیک یک شی، محصول و یا آیتمی ویژه را از طریق عکس آن شناسایی می کند. آنها تمام اشیاء، عناصر ادراکی نظیر تنظیمات، رنگ ها، الگوها و شکل های در تصویر را تجزیه و تحلیل می کنند تا بتوانند خلاصه ای از تم و وضعیت آن را ارائه دهند. این تکنولوژی یکی از بهترین تکنولوژی ها برای جستجو های بصری محسوب می شود و برای استفاده در تمامی فروشگاه های اینترنتی مناسب است.

هزینه محاسبات

طبق قانون مور، هزینه پردازش ها هر ساله کم تر می شود. استفاده از محاسبات ابری باعث می شود که سطح دسترسی بیشتری به وجود آید. تحولات اخیر در فن آوری های GPU به ما کمک می کند تا پردازش عبارات پیچیده را پردازش کنیم. امروزه GPU های NVIDIA برای یادگیری عمیق در دسکتاپ، نوت بوک، سرور و سوپر کامپیوتر ها در سراسر جهان، و همچنین در سرویس های ابری از آمازون، آی بی ام، مایکروسافت و گوگل موجود هستند.

موبایل ها و دستگاه های فعال اینترنتی

امروز ما از 7 میلیارد دستگاه تلفن همراه عبور کرده ایم. دستگاه های IoT در فرم های مختلف برای کاربرد های مختلف در زمینه مراقبت های بهداشتی، تجارت، حمل و نقل و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. هر سیستم هوش مصنوعی به داده ها وابسته است، در حال حاضر با استفاده از این دستگاه های متصل، می توان به داده های مورد نظر دسترسی داشت. داده های این دستگاه ها به هوش مصنوعی کمک می کنند تا از انسان ها یاد بگیرند و روابط متقابل خود را گسترش دهند.

رشد شبکه های عصبی و فناوری های انسانی

ما از الگوریتم های قدیمی یادگیری ماشین (ML) برای مدت زمان زیادی استفاده کرده ایم و نمی توانیم جلو از این برویم. در چند سال گذشته، ما یک شاهد یک پیشرفت در شبکه های عصبی بوده ایم. یادگیری عمیق یک روش جدید برای دستیابی به نتایج انسانی است. این تکنولوزی در زمینه های خاص مانند بینایی کامپیوتر، از تاثیرات انسانی دور شده است. ما در عصر تولید همه این فناوری های هوش مصنوعی هستیم. در حال حاضر، اکثر ابزارهای هوش مصنوعی از ترکیبی از روش های سنتی یادگیری ماشین و یادگیری عمیق برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره ابزار های مختلف هوش مصنوعی برای وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی صحبت کردیم. هدف ما در این مقاله این بود که مواردی به جز چت بات ها و دستیار های شخصی را برای استفاده در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برجسته کنیم.

منتظر شنیدن نظرات شما درباره عملکرد هوش مصنوعی فروشگاه اینترنتی و وب سایت ها هستم.

هوش مصنوعی در فروشگاه اینترنتی

 ترجمه از سایت osiaffiliate

مطالب مرتبط: طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

هنگامی که شما در حال طراحی وب سایت هستید، باید مخاطب، دستگاه، مرورگر، زیبایی شناسی و موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. همه ما می دانیم که طراحان وب می توانند وبسایتی زیبا، چشم نواز، و هوشمندانه ایجاد کنند اما خلاقیت و هوشمندانه بودن وب سایت شامل چه جیزی است وقتی که وب سایت بازدید کننده ای نداشته باشد؟

آیا سئو قسمتی از فرایند طراحی سایت است؟

به عنوان متخصص سئو ما باید به جامعه طراحی کمک کنیم تا درک کنند که سئو بخشی از طراحی وب سایت و فرایند توسعه آن است و نه چیزی که پس از کامل شدن وب سایت ثابت می ماند.

حقایقی در مورد طراحی و سئو

به عنوان یک طراح وب، شما احتمالا بر تجربه کاربر، زیبایی شناسی، اندازه مرورگر و محدودیت دستگاه تمرکز می کرده اید ولی الان وقت آن است که SEO را به این لیست اضافه کنید به چه دلیل؟ زیرا با توجه به این که ۸۰ درصد ترافیک وب سایت ها از موتورهای جستجو می آیند، بنابراین اگر شما برای آنها طراحی نکنید، وب سایت شما ترافیک و مشتری کمی خواهد داشت یا اصلا ترافیکی نخواهد داشت.

حقیقت آشکار در مورد نقش سئو در طراحی سایت این است:

اغلب مشاوران سئو باید بخش بزرگی از وب سایت را مجددا طراحی کنند تا اطمینان حاصل بشود که نیازهای موتور جستجو را در وب سایت برآورده می شود. تجربه کاربر در صورتی که وب سایت هیچ ترافیک  نداشته باشد، وجود نخواهد داشت.

سئو و مشتریان شما

مهم است که درک کنیم که اکثر مشتریان فرض می کنند که وب سایتشان با کلمات کلیدی که خود انتخاب کرده اند، رتبه بندی می شود. آنها سئو را می خواهند حتی اگر ندانند چه چیزی است!! مشتری به احتمال زیاد نمی داند که سئو یک سرویس اضافی در هنگام طراحی سایت است.

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

پیش فرض های مشتری در فرآیند طراحی وب سایت

مشتری در مورد طراحی وب سایت جدید برای کسب و کار، هدف جذب مشتری را دارد. بنابراین اگر یک وب سایت بدون توجه به سئو ایجاد کنید، مسلما رتبه بندی نخواهد شد و مشتری به هدفش نخواهد رسید و مهم نیست چقدر روی وب سایت زمان و هزینه صرف شده است. در پایان، وب سایت ها ابزار بازاریابی هستند که برای ایجاد کسب و کار استفاده می شوند. بنابراین اگر یک سایت ایجاد کنید که منجر به تولید نشود، شما به عنوان یک طراح وب موفق، شناخته نمی شوید.

طراحی وب سایت مبتنی بر سئو

طراحی یک وب سایت بزرگ که مطابق با الزامات SEO باشد گران تر و یا سخت تر نیست. این گونه طراحی مبتنی بر درک قوانین اساسی است و به راحت پیدا کردن وب سایت توسط موتورهای جستجو کمک می کند.

دستورالعمل های اساسی SEO برای طراحان وب

این روزها بهینه سازی موتورهای جستجو به دو قسمت اصلی تقسیم می شود:

Onpage SEO (30٪) – شامل : معماری وب، معناشناسی، محتوا و شیوه کدگذاری سایت؛Offpage SEO (70٪)  گاهی اوقات به عنوان لینک بیلدینگ یا بازاریابی محتوا شناخته می شود.

طراحان وب باید مشتریان خود را بشناسند

اساسا سه نوع مشتری اصلی وجود دارد و نحوه طراحی و ساخت سایت شما بستگی به دسته ای دارد که مشتری شما در آن قرار می گیرد.

  • مشتری که می خواهد وب سایت اش در گوگل، یاهو و بینگ با کلمات کلیدی خاص نشان داده شود. (به عنوان مثال: برنامه ریزان عروسی، قفل ساز، لوله کش، عوامل املاک و مستغلات، شرکت های ارائه محصولات یا خدمات طاقچه، شرکت های با نام تجاری عمومی.)
  • مشتری یک سایت خلاق می خواهد و درخواست رتبه بندی نام تجاری اش را دارد. (به عنوان مثال: مارک هایی که از طریق رسانه های دیگر جایگاه خوبی دارند: Nike، Adidas، McDonalds، Coca Cola، و غیره)
  • مشتری که اکثر کسب و کاراش از ارجاع و بازاریابی آفلاین است. (به عنوان مثال: وکلا شناخته شده یا پزشکان شناخته شده و کسب و کارهای محلی را که قبلا “نام تجاری” روش سنتی را انجام داده اند، تأسیس کرده اند.)

نوع مشتری ۱: SEO و طراحی ترکیبی باید به کار برده شود.

ابزارهای سئو شامل موارد زیر:

برچسب های عنوان منحصر به فرد و متا توصیف برای هر صفحه با هدف قرار دادن کلمات کلیدی در نظر گرفته می شودیک معماری کلید واژه گرا که به وب سایت های مختلفی کمک می کند؛زمان بارگذاری سریع؛یک آدرس ثابت در پایین صفحه؛محتوای تازه در صفحه اصلی؛یک وبلاگ غنی از محتوا.

نوع مشتری ۲: برخی از موارد سئو باید در نظر گرفته شوند

این سایت ها اغلب برای طراحی سخت تر هستند. آنها کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند و یک معماری سازگار با SEO دارند، همچنین زیبایی شناسی نیز در این نوع سایت ها مورد توجه قرار دارد.

نوع مشتری ۳: هیچ محدودیت طراحی از نظر سئو در این وب سایت ها وجود ندارد.

در سایت مرسدس بنز یک صفحه پیمایش وجود دارد که کمتر سئو دوستانه است. این نوع وب سایت که معمولا برنده جایزه می شود، اما از نظر رتبه بندی و کلمات کلیدی مناسب نیست، اما از آنجایی که نام تجاری اش به خوبی شناخته شده است، SEO واقعا در آن مهم نیست.

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

طراحی وب سایت با سئو مرتبط است؟

سئو بخشی از فرآیند طراحی است

دفعه بعد که شما در حال طراحی وب سایت هستید، سئو را به عنوان بخشی از فرایند در نظر بگیرید، نه فرآیندی پس از طراحی وب سایت. یک وب سایت با پایه قوی سئو ، ابزاری موفق در کسب و کار برای مشتریان شما است و مشتریان از این نوع طراحی با بازخورد بالا خوشحال خواهند شد.

آیا شما نیاز دارید وب سایت تان برای مخاطبان هدف در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد و شما نمی دانید که باید چه کاری انجام بدهید ؟ سئوی وب سایت اولین قدم برای ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین است که واقعا  اهمیت دارد و موفق عمل می کند.