طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

۶ ایرلاین بزرگ که احتمالا چیزی در مورد آن ها نشنیده اید

۶ ایرلاین بزرگ دنیا

همه دوست دارند با ایرلاین های معروف و موفق سفر کنند تا سفری امن و راحت را تجربه کنند. در دنیا ایرلاین های بزرگ زیادی هست که شاید اسم آن ها چندان به گوشمان نخورده باشد و زیاد با آن ها آشنا نباشیم. الی گشت را در این پست همراهی کنید تا با ۶ ایرلاین بزرگ دنیا آشنا شوید.

ایرلاین

ایرلاین لاتام (LATAM)، شیلی

مطالب مرتبط:
قطر ایرویز، بهترین ایرلاین دنیا شد
ایر آستانه، ایرلاین مهم قزاقستان

شرکت هواپیمایی لاتام (LATAM) بزرگ ترین ایرلاینی است که احتمالا تا به حال چیزی درباره آن نشنیده اید. این ایرلاین درسال ۲۰۱۲ بعد از ترکیب دو ایرلاین LAN از شیلی و TAM از برزیل به وجود آمد. ناوگان این ایرلاین بیش از ۳۰۰ هواپیما دارد که از ایرلاین های معروفی مثل بریتیش ایر ویز، ایزی جت، ایر فرانس هم بیشتر است و به ۱۴۰ مقصد از ۲۴ کشور جهان پرواز دارد. بزرگ ترین ایرلاین آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۶ بیش از ۶۶ میلیون مسافر را جابجا کرده است. هواپیماهای این شرکت خیلی مدرن هستند و متوسط عمر آن ها ۵٫۹ سال است. لاتام اولین ایرلاین آمریکای جنوبی است که توانست  هواپیمای مدرن ایرباس A320neo را خریداری کند. این ایرلاین در حال حاضر ۲ تا از این ایرباس ها دارد و ۳۶ تای دیگر هم سفارش داده است.

ایرلاین لاتام

ایرلاین S7، روسیه

چهاردهمین ایرلاین بزرگ اروپا ۱۳٫۵ میلیون مسافر را در سال ۲۰۱۶ جابجا کرد اما به سمت بریتانیا هیچ پروازی نداشت. اس ۷ تنها ایرلاینی است که پرواز مستقیم از دوبلین به مسکو دارد. این ایرلاین ۷۳ هواپیما دارد و به ۸۷ مقصد پرواز انجام می دهد.

ایرلاین S7

ایرلاین جت بلو (JetBlue)، آمریکا

ایرلاین ارزان قیمت جت بلو با جابجایی سالانه ۳۸٫۳ میلیون مسافر نقش بزرگی در آمریکا بازی می کند اما نقشه مسیرهایش فراتر از مرزهای آمریکا نمی رود. این ایرلاین ۲۳۶ هواپیما دارد و به ۱۰۱ مقصد پرواز انجام می دهد.

ایرلاین جت بلو

ایرلاین لیون ایر(Lion Air)، اندونزی

این ایرلاین اندونزیایی هر سال بیش از ۵۰ میلیون مسافر را جابجا می کند و تعداد مسافرانش روز به روز بیشتر می شود. این ایرلاین ۱۱۳ هواپیما دارد اما ۴۴۳ هواپیمای دیگر را سفارش داده است که به زودی به ناوگان آن اضافه می شود. تعداد مقاصد پروازی این ایرلاین ۱۲۶ مکان است.

ایرلاین لیون ایر

ایرلاین ایندی گو (IndiGo)، هند

این ایرلاین ارزان قیمت به سرعت در حال رشد است و در سال ۲۰۱۶، ۵۳ میلیون مسافر را جابجا کرده که در مقایسه با سال ۲۰۱۵، ۲۷٫۵ درصد رشد داشته است. این ایرلاین که کار خود را در سال ۲۰۰۶ شروع کرد ۱۳۹ هواپیما و ۴۶ مقصد پروازی دارد.

ایرلاین ایندی گو

ایرلاین اسپایس جت (SpiceJet)، هند

این ایرلاین ارزان قیمت با اینکه در سال ۲۰۱۴ در آستانه ورشکستگی بود اما توانست خود را از مهلکه نجات دهد و از آن سال به بعد به رشد مالی زیادی برسد. این ایرلاین ۵۴ هواپیما و ۵۵ مقصد پروازی دارد.

ایرلاین اسپایس جت

منبع: telegraph.co.uk

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.